اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در دماوند:

توجه به منش رجایی و باهنر مبنای مقایسه دولت‏هاست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند با بیان اینکه رجایی و باهنر مصداق تلفیق علم و تقوا بودند، منش این دو شهید را مبنای مقایسه دولت‏های جمهوری اسلامی خواند.

توجه به منش رجایی و باهنر مبنای مقایسه دولت‏هاست

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از همان ابتدا با یکدیگر همراه و هم‏رأی بودند.

وی ادامه داد: همراهی این دو شهید بزرگوار سرمنشاء خیرات و برکات بسیاری برای انقلاب اسلامی بود.

علاءالدینی اضافه کرد: یکی از مواهب ارزنده تشکیل دولت مردمی و انقلابی رجایی و باهنر آن بود که تا به همین امروز مردم، منش و شیوه کاری این دو شهید را به عنوان سنگ محک و مبنای مقایسه سایر دولت‏ها قرار می‏دهند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دماوند افزود: امت اسلامی ایران دولتی را مردمی می‏خواند که شاخص‏های ماندگار دولت شهیدان رجایی و باهنر را رعایت کنند.

وی ادامه داد: دولت‏های جمهوری اسلامی نیز برای معرفی اقدامات، خود را دنباله‏رو حرکت دولت رجایی و باهنر خطاب می‏کنند.

*دولت، مردم را از اقدامات خود مطلع کند

نماینده ولی فقیه در شهرستان دماوند بر لزوم اطلاع‏رسانی دولت از اقدامات خود در هفته دولت و سالرزو گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد.

علاءالدینی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات گران‏سنگ روزهای گذشته خود فرمودند که "نه مردم باید فکر کنند که همه چیز را مسئولان می‏دانند و نه باید مسئولان فکر کنند که همه چیز را مردم می‏دانند".

وی اضافه کرد: با توجه به این بیان شیوای معظم‏له مسئولان و دولت‏مردان باید بنا را بر اصل اطلاع‏رسانی اقدامات خود به مردم قرار دهند

*هفته دولت؛ فرصتی برای ارزیابی اقدامات

نماینده ولی فقیه در شهرستان دماوند، هفته دولت را فرصتی مغتنم برای ارزیابی اقدامات دستگاه‏های مختلف دولتی خواند.

علاءالدینی، ارزیابی اقدامات دولت را بر سه اصل مهم ارزیابی برنامه‏های تعیین‏شده، ارزیابی اقدامات اجرایی و تطبیق این دو شاخص با یکدیگر استوار دانست.

وی اضافه کرد: هرقدر فاصله شعار مسئولان به عنوان شاخص نخست با اقدام آنها به عنوان شاخص دوم نزدیک باشد، نقاط قوت بارز و هرقدر عکس این مهم جلوه‏گر نقاط ضعف خودنمایی می‏کند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول