اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

دولت دهم با روحیه دولت شهید رجایی کار می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با تأکید بر وجود روحیه بالا در کارمندان برای خدمت‌رسانی گفت: این دولت با روحیه دولت شهید رجایی کار می‌کند.

دولت دهم با روحیه دولت شهید رجایی کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد در حاشیه مراسم تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی شهرستان‌های استان تهران، ضمن توصیه به کارمندان بسیجی شهرستان‌های استان تهران یادآور شد: همه حضار در این همایش از کارمندان بسیجی هستند و به‌همین جهت باید بسیجی‌وار به مردم غیور ایران اسلامی خدمت کنند. لازمه بسیجی بودن شجاعت است و کارمندان ما باید این شجاعت را از شهید حسن تهرانی مقدم یاد بگیرند که در وصیت‌نامه خود نوشت «روی قبر من بنویسید این قبر کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.»

ما باید خود را مدیون شهدا بدانیم

فرماندار شهرستان ری تأکید کرد: هرچه که امروز داریم از وقوع یک اتفاق الهی به نام انقلاب اسلامی ایران است چرا که اگر این انقلاب اتفاق نمی‌افتاد مطمئن باشید جایگاه علمی، فرهنگی، مذهبی و ... ایران در مقایسه با امروز خیلی پایین‌تر بود. ما باید خود را مدیون شهدا بدانیم و مکرر از شهیدانی مانند علی انصاری، رجایی و باهنر یاد کنیم.

وی تاکید کرد: شما کارمندان و خدمت‌گزاران مردم هستید. یکی از بهترین پروژه‌های دولت سفرهای استانی است. تصور کنید فردی که نسل در نسلش در روستایی دورافتاده زندگی می‌کنند و اصلا شهر را حتی برای یک‌بار هم ندیده‌اند، به یک‌باره رئیس جمهور کشور را در منطقه خود ملاقات می‌کنند و مشکلات خودشان را با او در میان می‌گذارند و اینها متأثر از یک روحیه الهی است.

باقرنژاد تصریح کرد: این روحیه‌ها در شهید رجایی بود، این دولت با روحیه دولت رجایی کار می‌کند و خوشحالیم که این روحیه ادامه پیدا کرد تا امروز که هیچ کشوری جرأت و شجاعت حمله و توهین به ایران را ندارد.

مردم هر کاری برای کشورشان انجام داده‌اند

فرماندار شهرستان ری گفت: شهرری 2 هزار و 730 شهید بدون جانبازان، آزاده‌ها و شیمیایی‌ها دارد و اینها به راحتی به‌دست نیامده است. ملاحظه کنید از سال 1343 که نهضت امام خمینی (ره) شروع به کار کرد تا سال 1357 که کامل شد، مردم ایران هر کاری برای شکوفایی و پیروزی کشورشان کرده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی اظهار داشت: من زمانی کارمند مخابرات بودم و در زمان‌های قدیم استفاده از دستگاه فاکس ممنوع بود و هرکس می‌خواست فاکس کند باید از مخابرات مجوز می‌گرفت اما امروزه فرزند 14 یا 15 ساله ما تلفن همراه، رایانه، ماهواره و خیلی از امکانات دیگر را در اختیار دارد.

داستانی غرور آفرین

باقرنژاد با بیان داستانی ادامه داد: سال‌ها پیش در یکی از کشورهای اروپایی یک ایرانی علاقه‌مند بوده که اروپایی‌ها را به ایران بیاورد تا آنها ایران را ببینند. یکی از آن افراد پرسید «ما را با چه وسیله‌ای به ایران می‌بری؟» و وقتی آن ایرانی جواب داد که با هواپیما به ایران می‌رویم، آن فرد گفت مگر ایران فرودگاه هم دارد و این نشان از گمنام بودن ایران در چند سال گذشته است. اما امروزه فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد ایران در جهان شناخته شده‌اند.

فرماندار شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام این موفقیت‌های به‌دست آمده را مدیون خون شهیدانی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس دلاورانه در صحنه حاضر شدند و در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و ضامن پیروزی ایران در همه عرصه‌ها شدند.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول