اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

95 پروژه عمرانی و خدماتی در سنندج افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج از افتتاح بیش از 95 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

95 پروژه عمرانی و خدماتی در سنندج افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرماندار سنندج بعد از ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار کرد: باید عملکردها و خدمات انجام شده به صورت سالانه مقایسه شود چراکه مقایسه فعالیت‌ها و عملکردها با بازه‌های زمانی طولانی نه تنها مثبت نخواهد بود بلکه از طرف عموم مردم نیز با نارضایتی مواجه خواهد شد.

ولی‌الله میرزایی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: هفته گرامیداشت دولت فرصتی مناسب برای بیان بخشی از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در حوزه‌های مختلف بوده و در این هفته از خدمات تلاشگران این عرصه در حوزه‌های مختلف تقدیر می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با نگاه ویژه دولت خدمتگزار دهم در استان کردستان به ویژه شهرستان سنندج شاهد اجرای ده‌ها طرح عمرانی و خدماتی هستیم که از لحاظ حجم و اعتبارات اختصاصی در تاریخ استان بی‌نظیر است.

میرزایی‌اصل افزود: در حال حاضر بیش از 45 طرح بزرگ با 480 میلیارد ریال در سطح شهر سنندج در حال اجرا بوده و فعالیت عمرانی و خدماتی بسیاری نیز از سال گذشته تاکنون در این شهرستان انجام شده است که در سطح استان و حتی کشور بی‌نظیر است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون تعداد روستاهای برخودار این شهرستان از شبکه مناسب آب و فاضلاب با افزایش بیش از 20 روستا به 76 روستا رسیده و تعداد روستاهای دارای شبکه گازرسانی این شهرستان نیز از 37 روستا به 59 روستا افزایش یافته است.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: شهرستان سنندج دارای 199 روستای تابعه بوده و از سال گذشته تاکنون نیز در یک حرکت جهادی 55 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان آسفالت شده است.

میرزایی‌اصل تصریح کرد: در حال حاضر 289 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان آسفالته و تعداد طرح‌های هادی اجرا شده در روستاها نیز با اجرای 10 طرح در سال گذشته به 52 طرح رسیده است.

وی افزود: در هفته‌جاری نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بیش از 95 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی، پروژه گازرسانی به 14 روستای بخش حسین‌آباد از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در هفته دولت در سنندج بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار سنندج در پایان تصریح کرد: همدلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با مسئولان اجرایی استان و نگاه ویژه دولت به استان زمینه‌ساز این خدمات بوده و امید است این مهم همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول