اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه:

226 دفتر ICT روستایی در استان کرمانشاه وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: 226 دفتر ICT روستایی در استان کرمانشاه به روستائیان ارائه خدمت می‌کنند.

226 دفتر ICT روستایی در استان کرمانشاه وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ایرج شهبازی در نشست خبری مدیران صنعت آب و برق استان کرمانشاه که با حضور مدیران حوزه نیرو به مناسبت هفته دولت در سالن جلسات نیروگاه حرارتی بیستون برگزار شد، با تبریک هفته دولت اظهار کرد: در دولت نهم و دهم خدمات بسیار ارزنده‌ و تخصصی به روستاها ارائه شده است و می‌توان گفت، مجتمع امام علی در حوزه سر فیروزآباد با اعتبار 7 میلیارد تومان که 47 روستا زیر پوشش خود قرار داده است از این دست اقدامات ارزشمند دولت خدمتگزار در آبرسانی در راستای محرومیت‌زدایی است.

شهبازی شاخص برخورداری آب را در استان بیش از 84 درصد عنوان کرد و گفت: میانگین کل کشور 77.7 درصد است‌، که نسبت به میانگین برخوداری کشور بالاتر هستیم و هدف‌گذاری ما در سال‌جاری با توجه به اعتباراتی که از دفتر مقام معظم به این امر اختصاص داده، 88.56 درصد است.

وی کل روستاهای استان را بیش از 2900 روستا برشمرد و تصریح کرد: هزار و 695 روستای بالای 20 خانوار‌، بیش از 800 روستای زیر 20 خانوار و 405 روستای خالی از سکنه در استان وجود دارد و تعداد روستاهای زیر پوشش هزار و 689 روستا که هزار و 293 روستا دارای 20 خانوار و 399 روستا زیر 20 خانوار زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: هزار و 689 روستای بالای 20 خانوار نیز از جمله روستای‌هایی هستند که زیر پوشش هستند.

وی رویکرد شرکت و آب فاضلاب روستایی را زیر پوشش قرار دادن تمام روستا‌های استان دانست و تعداد کل روستای راکد و فاقد را 523 روستا عنوان کرد و گفت: 224 روستای 20 خانوار جزو این روستا‌ها هستند.

شهبازی تصریح کرد: 226 دفترICT روستایی در استان به روستائیان ارائه خدمت می‌کنند. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول