اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان خبر داد

افتتاح و کلنگ‎زنی 10 پروژه آبرسانی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان از افتتاح و کلنگ‎زنی 10 پروژه در هفته دولت خبر داد.

افتتاح و کلنگ‎زنی 10 پروژه آبرسانی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا خواستار عصر امروز در جمع خبرنگاران استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر همچنین هفته دولت و اذعان به اینکه با افتتاح این پروژه‎ها 61 روستای گلستان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‎مند می‎شوند اظهار ‎داشت: تعداد خانوارهای بهره‎مند از این پروژه‎ها نیز جمعیتی بالغ بر 17 هزار و 276 نفر هستند.

وی به عناوین پروژه‎های مذکور در هفته دولت سال ‎جاری اشاره کرد و بیان داشت: اجرای شبکه توزیع آب شرب، اجرای مخزن هوایی فلزی، حفر و تجهیز چاه شماره پنج، تصفیه‌خانه و شیرین‎سازی آب از جمله پروژه‎های دارای کلنگ‎زنی در هفته دولت هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با بیان اینکه هفت پروژه در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسند خاطر نشان کرد: اجرای شبکه توزیع آب شرب، اجرای مخزن هوایی فلزی، حفر و تجهیز چاه شماره 5 در روستای حاجی‎آباد از گنبدکاووس، روستاهای اخلی‎پایین، تاتارعلیا، توران فارس و سازمان دریا از رامیان، روستای کوچک نظرخانی از علی‎آبادکتول و روستای یساقی از توابع کردکوی مورد افتتاح قرار می‎گیرند.

خواستار در خصوص آغاز عملیات اجرایی سه پروژه تصفیه‎خانه و شیرین‎سازی آب اذعان کرد: این پروژه‎ها در رامیان، روستای محمدآباد گرگان و روستای قورچای آزادشهر کلنگ‎زنی می‎شوند.

وی خاطر نشان کرد: منابع اعتباری این پروژه‎ها از طریق ملی و استانی تامین شده است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول