اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از پروژه آبرسانی

4 هزار نفر در کران فارسان از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: با بهره‌برداری از پروژه تامین آب آشامیدنی روستای کران شهرستان فارسان 4 هزار نفر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

4 هزار نفر در کران فارسان از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری در مراسم بهره‎برداری از پروژه آبرسانی روستای کران، اظهار داشت: تامین آب سالم و آشامیدنی برای مردم استان یکی از مهم‌ترین اهداف و رسالت‌های این شرکت است که تاکنون تلاش شده تا این امر مهم به خوبی محقق شود.

قاسمعلی خدابخشی به بهره‌برداری از پروژه تامین آب آشامیدنی روستای کران اشاره کرد و گفت: لوله‌گذاری خطوط انتقال به طول 4 هزار و 700 متر، تجهیز و راه‌اندازی یک واحد ایستگاه پمپاژ، تجهیز یک حلقه چاه به همراه نصب اتاقک کلرزنی و شیرآلات، فنس‌کشی 110 متر و اصلاح شبکه آب به طول 3 هزار و 500 متر از مشخصات فنی این پروژه است.

وی با بیان اینکه برای اجرا و تکمیل این پروژه اعتباری افزون بر 2 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: با بهره‎برداری از این پروژه 4 هزار و 227 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری در ادامه از افتتاح پنج پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان‌های فارسان و لردگان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر 13 میلیارد ریال تکمیل و در راستای آبرسانی به 12 هزار و 189 نفر آماده بهره‎برداری است.

خدابخشی به دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری شهرستان فارسان اشاره کرد و افزود: ساخت دو باب مخزن ذخیره به حجم 300 مترمکعب، لوله‌گذاری خطوط انتقال آب به طول هشت کیلومتر و تجهیز و راه‌اندازی دو واحد ایستگاه پمپاژ از مشخصات فنی پروژه تامین آب آشامیدنی سه مجتمع امیدآباد، سپید دانه و کوانک شهرستان فارسان است.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه 832 نفر در این سه روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول