اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان آذربایجان‌غربی خواستار شد

میزبانی نخستین اجلاس جوانان کشورهای عضو جنبش عدم‌تعهد در ایران

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی با اشاره به ظرفیت قوی جمهوری اسلامی ایران خواستار برگزاری نخستین اجلاس دانش آموزان و جوانان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به میزبانی این تشکل در کشور شد.

میزبانی نخستین اجلاس جوانان کشورهای عضو جنبش عدم‌تعهد در ایران

علی رزازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حضور سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در جمهوری اسلامی ایران نشانه ارج نهادن به آرمان‌های ملل آزاده جهان و رونق تمام روابط میان این کشورها است.

وی افزود: این کنفرانس می‌تواند سرآغاز جهان پر از عدل و داد و ایجاد حکومت واحد اسلامی باشد چرا که تمام کشورهای شرکت‌کننده در این اجلاس مخالف با صهیونیسم جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار هستند.

رزازی ابراز داشت: تشکیل جنبش عدم تعهد پاسخی به صهیونیسم و ظلم جهانی بود تا نظام بین‌الملل، به سوی عدالتی نوین حرکت کند و همگان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی همچنین با اشاره به لزوم برگزاری اجلاس جوانان کشورهای جنبش عدم تعهد خاطرنشان کرد: جهان امروز متعلق به نسل آینده و جوانان رشیدی است که بالنده خواهند بود و اداره جهان را به عهده خواهند گرفت بنابراین شایسته است که سران این کشورها نسبت به تشکیل دبیرخانه اجلاس در بخش دانش‌آموزی و جوانان اقدام کنند و نشستی با حضور جوانان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به میزبانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان سردمدار مبارزه با صهیونیست ترتیب دهند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی در ادامه بیان داشت: برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد به میزبانی ایران در شرایطی که بحران مالی اقتصاد جهان را تهدید کرده و بسیاری از کشورهای جهان درگیر مسائل مالی و اقتصادی هستند می‌تواند امیدی در دل ملل آزاده باشد تا به وسیله برگزاری چنین نشست‌هایی راه‌حلی منطقی برای این مشکلات پیدا شود.

رزازی در پایان در زمینه مطالبات دانش‌آموزان از کشورهای عضو جنبش عدم تعهد گفت: تنها خواسته دانش‌آموزان و جوانان ایران اسلامی و تمام کشورهای عضو این جنبش ایجاد امنیت در تمام ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی در سرتاسر گیتی است که این امر نیز تنها از طریق مبارزه صادقانه با تروریسم جهانی محقق می‌شود.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول