اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آبادان:

رسانه‌ها داخلی، ایران را به خوبی به مهمانان جنبش عدم تعهد معرفی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آبادان گفت: رسانه‌های داخلی در مدت زمان حضور مهمانان جنبش عدم تعهد پیشرفت‌ها، آزادی‌ها و جریان‌های مختلفی که در کشور ما و ایده‌ها و نظرات رهبر انقلاب و ایرانیان را به جهانیان معرفی کنند.

رسانه‌ها داخلی، ایران را به خوبی به مهمانان جنبش عدم تعهد معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام فیض‌الله رجبی ظهر امروز در آیین نماز جمعه این هفته آبادان که در مصلای ثامن الائمه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امام خامنه‌ای در دیدار خود با دولتمردان در پاسداشت هفته دولت حمایت خود را از آنان نشان داده و کسانی که سعی در سیاه‌ نمایی دارند منع کرد.

وی افزود: ایشان از دولتمردان خواستند طرح‌های نیمه تمام خود را به اتمام رسانده و این دولت را جزء پرکارترین دولت‌های بعد از انقلاب دانستند.

امام جمعه موقت آبادان ادامه داد: همه دولت‌ها در طول تاریخ ضعف‌هایی داشته‌اند و دولت احمدی‌نژاد نیز با ضعف‌هایی روبه‌رو بوده، اما کارهای بزرگی چون هدفمندی یارانه‌ها و بنزین در زمان این دولت انجام شده است.

رجبی افزود: ما از هیئت دولت و احمدی‌نژاد می‌خواهیم تا آخر راه خود را مانند ابتدا ادامه داده و در راستای خدمت به مردم و فرمایشات رهبری از هیچ کاری کوتاهی نکند.

* جنبش عدم تعهد نقش عظیمی در سازمان ملل دارد

وی ادامه داد: در هفته آینده و شش روز کاری کارشناسان، سران و وزرای خارجه  118 کشور جهان در قالب جنبش عدم تعهد‌ها وارد ایران اسلامی می‌شوند.

رجبی تصریح کرد: 118 عضو اصلی این جنبش همراه با 20 ناظر تقریبا دو سوم از 177 کشور عضو سازمان ملل را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول با اشاره به این اجلاس در ایران گفت: هشت هزار نفر از سران این کشورها در سطوح مختلف با بیش از 2 هزار نفر خبرنگار جریان رسانه‌ای ابن نشست را پوشش می‌دهند.

خطیب این هفته نماز جمعه آبادان افزود: این کشورها نقش عظیمی در سازمان ملل داشته و استقلال خود را در 61 سال گذشته که از زمان تأسیسشان می‌گذرد به جهانیان نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: این حضور به کشورهای غربی به خصوص آمریکا نشان می‌دهد که ایران نه تنها در انزوا فرو نرفته و بلکه در سطح عالی بین‌المللی به برگزاری جنبش عدم تعهد در کشور خود پرداخته است.

رجبی تصریح کرد: در این شش روز خبرنگاران پیشرفت‌ها، آزادی‌ها و جریان‌های مختلفی که در کشور ما وجود دارد را منتقل کرده و ایده‌ها و نظرات رهبر انقلاب و ایرانیان را به جهانیان معرفی کنند.

* اگر ایران زخمی شود اسرائیل از بین می‌رود

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به صحبت‌های چند روز اخیر سران صهیونیستی در مورد ایران گفت: اگر در این جریان ما زخمی شویم زخم قابل التیام است و درمان می‌شود، اما اسرائیل نابود شده و دیگر وجود نخواهد داشت.

وی افزود: هرگونه تهدید از جانب کشورهای غربی و اسرائیل خود آنها را بیشتر در معرض آسیب قرار داده و آنها جرأت حمله به ایران را ندارند.

رجبی ادامه داد: اسرائیل و متحدان بین المللی و منطقه‌ای آن نمی‌توانند سوریه را نابود کنند، زیرا دولت سوریه اوضاع را در کنترل خود دارد و همچنان خط مقدم مبارزه با اسرائیل است.

این مسئول با اشاره به اقدام محمد مرسی رئیس جمهور مصر در بازنشسته کردن حسین طنطاوی رئیس شورای عالی نظامی این کشور متذکر شد: طنطاوی با رفتن مبارک قدرت نمایی می‌کرد و مرسی در یک اقدام به جا وی را بازنشسته کرده و از زحماتش قدردانی کرد.

امام جمعه موقت آبادان در پایان اذعان داشت: طنطاوی متوجه شد که باید در سکوت این بازنشستگی را پذیرفته و خود را در مقابل ملت انقلابی مصر قرار ندهد.

انتهای پیام/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول