اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برگزیدگان

بیست و یکمین کنگره قرآنی سمپاد دانش‌آموزان شرق کشور به‌ کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: بیست و یکمین کنگره قرآنی سمپاد با معرفی برگزیدگان دانش‌آموزان حاضر از استان‌های خراسان‌ رضوی شمالی و جنوبی و استان سیستان و بلوچستان به ‌کار خود پایان داد.

بیست و یکمین کنگره قرآنی سمپاد دانش‌آموزان شرق کشور به‌ کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد احمدعلی ابراهیمی، کارشناس مسئول استعدادهای درخشان خراسان‌رضوی ظهر امروز در مراسم اختتامیه بیست و یکمین کنگره  قرآنی سمپاد که در موسسه سوم شعبان برگزار شد، اظهار کرد: بیست و یکمین کنگره قرآنی سمپاد با هدف پرورش استعدادهای درخشان در کشور میان دانش‌آموزان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: گنجینه‌ای از استعدادها در درون دانش‌آموزان کشور است و از طرف خدا نهادینه شده تا در راستای شکوفایی آن تلاش کنید.

کارشناس مسئول استعدادهای درخشان خراسان‌رضوی در رابطه با کسب مدال المپیاد قرآنی تاکید کرد: امسال 4 نفر از دانش‌آموزان استعدادهای درخشان موفق به کسب مدال شدند.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به وجود استعدادهای درخشان در کشور، بیان کرد: امیدواریم دانش‌آموزان استعدادهای درخشان مفتخر به کسب مدال طلا در المپیادهای قرآنی شوند و برای کشور افتخارآفرین باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آینده اسلام در دست برجستگان موضوعات قرآنی است، یادآور شد: یکی از برنامه‌های درخشان این کنگره که در قالب مسابقه برگزار می‌شود برگزاری محصولات قرآنی و معرفی برجستگان قرآن به جهان اسلام است و بهترین عاملان معارف اسلامی کسانی هستند که قرآن را می‌آموزند و به آن عمل می‌کنند.

کارشناس مسئول استعدادهای درخشان خراسان‌رضوی در ارتباط با برگزاری مسابقه قرآنی، گفت: در مرحله مقدماتی مسابقه در آموزشگاه‌ها تعدادی دانش‌آموز انتخاب و دعوت شدند.

ابراهیمی در ادامه خاطرنشان کرد: خراسان‌رضوی در بحث معارف و مفاهیم اقدامات موثری انجام داده است و در این مسابقه تعیین سوالات به صورت هماهنگ از سوی خراسان‌رضوی انجام می‌گیرد.

وی در خاتمه در رابطه با برنامه‌های قرآنی استان گفت: انتظار می‌رود برنامه‌های قرآنی فقط در قالب مسابقه نباشد و با طی مراحل آن افراد وارد کنگره قرآنی شوند.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول