اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارزیابی و رسیدگی به شکایات استانداری زنجان:

برگزاری نمایشگاه ظرفیت‌های استان زنجان را معرفی می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارزیابی و رسیدگی به شکایات استانداری زنجان با اشاره به اختصاص یکی از سالن‌های نمایشگاه دولت مهر به بخش خصوصی گفت: این نمایشگاه موجب معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان می‌شود.

برگزاری نمایشگاه ظرفیت‌های استان زنجان را معرفی می‌کند

قاسم علی‌اکبری امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ارگان‌های مختلف اقدام به ارائه عملکرد‌های خود در نمایشگاه دولت مهر کرده‌اند.

وی با اشاره به ارائه عملکرد هفت ساله دولت‌های نهم و دهم در نمایشگاه دولت مهر افزود: مردم با حضور در نمایشگاه با خدمات ارائه شده توسط دولت آشنا می‌شوند.

مدیرکل ارزیابی و رسیدگی به شکایات استانداری زنجان به تلاش‌های انجام شده توسط ارگان‌های مختلف برای برگزاری نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های انجام شده، نمایشگاه برگزار شده مطلوب به نظر می‌رسد.

وی به اختصاص یکی از سالن‌ها به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر به نمایش عمومی گذاشته شده است.

علی‌اکبری معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان را به سرمایه‌گذاران داخل و خارج استان زنجان، از مزیت‌های برگزاری نمایشگاه دولت مهر عنوان کرد.

وی تاکید کرد: معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی و کشاورزی استان زنجان موجب رشد و تعالی استان زنجان در آینده می‌شود.

مدیرکل ارزیابی و رسیدگی به شکایات استانداری زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه بیشترین شکایت‌ها از کدام ارگان‌هاست، گفت: درخواست‌های زیادی از طرف مردم به ارگان‌های دولتی ارائه می‌شود که همه آنها قابلیت پاسخگویی ندارد.

وی به وجود موانع قانونی برای اجابت درخواست‌های مردمی مطرح شده از ارگان‌های دولتی اشاره و تاکید کرد: مردم باید مطمئن باشند که اگر مواردی وجود داشته باشد که ارگان‌های دولتی تخلفاتی داشته باشند به طور حتم مورد بررسی قرار می‌گیرند.

علی‌اکبری به بازرسی‌های روتین از ارگان‌های دولتی اشاره کرد و گفت: موارد خاص منعکس شده به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت‌ها هم پیگیری می‌شود.

وی به متفاوت بودن خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های دولتی به مردم اشاره کرد و افزود: از این رو نمی‌توان اقدام به مشخص کردن ارگان‌هایی کرد که مردم بیشترین یا کمترین شکایت را از آنها دارند.

مدیرکل ارزیابی و رسیدگی به شکایات استانداری زنجان با اشاره به اینکه مردم بیشترین مراجعه را به ارگان‌های خدماتی مانند شهرداری دارند، ادامه داد: مردم مراجعاتی درباره عدم رسیدگی به کارها در شهرداری دارند.

وی تاکید کرد: مردم انتظار پوشش داده شدن تخلفات ساختمانی خود را از طرف شهرداری دارند، ولی مدیران شهرداری هم دلایل خود را ارائه می‌دهند.

علی‌اکبری دیگر مراجعات مردمی برای شکایت را از بانک‌ها اعلام کرد و گفت: عدم پرداخت برخی تسهیلات توسط بانک‌ها از دیگر موارد پر شکایت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حضور پررنگ رسانه‌ها در نمایشگاه دولت مهر، از انعکاس رسانه‌ای مطلوب نمایشگاه توسط رسانه‌ها تقدیر کرد.

مدیرکل ارزیابی و رسیدگی به شکایات استانداری زنجان از آمادگی واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت‌های مردمی استانداری زنجان برای پیگیری مشکلات مردم خبر داد و گفت: این واحد به صورت 24 ساعته آماده دریافت شکایت‌های مردمی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه سامد با شماره 111 استانداری برای دریافت شکایت‌های مردمی اضافه کرد: این سامانه در ساعات اداری توسط همکاران پاسخ داده می‌شود و در ساعات غیر اداری هم اقدام به دریافت شکایت‌ها می‌‌‌‌کند.

علی‌اکبری بر پیگیری مشکلات مردمی از ارگان‌های دولتی توسط واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت‌های مردمی استانداری زنجان تاکید کرد.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول