اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام شد

واگذاری 45 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایرانشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد ایرانشهر گفت: به مناسبت هفته دولت، 45 واحد مسکونی طرح مهر به مددجویان کمیته امداد این شهرستان واگذار شد.

واگذاری 45 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایرانشهر

محمدعلی تراقویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته دولت چندین پروژه عمرانی، خدماتی و طرح‌های خودکفایی در شهرستان ایرانشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: 45 واحد مسکونی طرح مهر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 275 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد شهرستان ایرانشهر واگذار شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: به منظور کمک اقتصادی و اشتغال برای فرزندان تحت حمایت کمیته امداد ایرانشهر، 224 طرح در زمینه دامداری و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 680 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

تراقویی گفت: ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد برحسب علاقه و توان‌سنجی خانواده‌های کمیته امداد انجام می‌شود که این یکی از رمزهای پایداری طرح‌های خودکفایی و اشتغال است.

وی افزود: بحث نظارت مستمر و کنترل کمی و کیفی در طرح‌ها، مهم‌ترین عامل پشتیبانی از طرح‌های اشتغال‌زایی است.

* اعزام 173 نفر به اردو از سوی کمیته امداد زاهدان 

مدیر کمیته امداد شهرستان زاهدان نیز گفت: 173 نفر به اردوهای سیاحتی، زیارتی و تفریحی از سوی کمیته امداد شهرستان زاهدان اعزام شدند.

محمود میرامامی بیان داشت: به منظور پرکردن اوقاف فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان تعداد 173 نفر در قالب سه کاروان به مکان‌های سیاحتی، زیارتی و تفریحی اعزام شدند. این اردوها از امروز آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

مدیر کمیته امداد زاهدان بیان کرد: کمیته امداد همه ساله در راستای طرح اوقات فراغت تعدادی از دانش‌آموزان را در قالب اردو به سفرهای خارج از استان اعزام می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول