اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

شیر روزانه 3 هزار کودک زلزله‌زده تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شیر روزانه 3 هزار کودک زلزله‌زده شش ماه توسط پگاه آذربایجان‌شرقی تأمین می‌شود.

شیر روزانه 3 هزار کودک زلزله‌زده تامین می‌شود

سیدعبدالله عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: در طی 6 ماه تعداد 432 هزار پاکت شیر استریل 150 سی‌سی به صورت روزانه در بین 3 هزار کودک در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود.

وی افزود: این امر به منظور جلوگیری از سوء تغذیه کودکان و کمک‌رسانی به ساکنان مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد.

وی کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده را از مهمترین اولویت و وظیفه تمام ارگان‌ها، نهادها و اقشار مردم عنوان کرد و گفت: امروز همه باید دست به دست هم دهیم تا گوشه‌ای از این آسیب بزرگ را ترمیم کنیم.

هم‌اکنون بیش از 100 هزار نفر در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در چادرها ساکن هستند که با توجه به تامین نیازهای اولیه و مایحتاج ضروری این عزیزان به نظر می‌رسد که از این به بعد باید نیازهای غذایی، بهداشتی و روحی این مصیبت‌دیدگان برای جلوگیری از آسیب‌های درازمدت به خصوص در بحث‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد. 

همچنین به همت شرکت بین‌المللی پتروشیمی جم نخستین محموله کمک‌های جنسی مدیریت و کارکنان این شرکت شامل بیش از 7 هزار بسته اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان توسط پتروشیمی جم توزیع شد.

میر جلیل میرلوحی مسئول اکیپ اعزامی از شرکت پتروشیمی جم در حاشیه این اقدام در گفت‌و‌گو با فارس در اهر کمک به هموطنان زلزله‌زده را یک وظیفه ملی، میهنی و اسلامی برشمرد و افزود: ملت ایران ملتی وفادار و نوعدوست است که در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور پرشور و حماسی داشته‌اند.

میرلوحی گفت: براساس تحقیقات میدانی همکاران این شرکت و نیازسنجی، اقلام مورد نیاز در کمترین زمان ممکن با تأمین موارد درخواستی با حمایت مدیریت و کارکنان این شرکت تعداد 4000 تخته پتو 500 دستگاه بخاری و چراغ خوراک‌پزی آترا و بیش از 2 هزار فقره لباس گرم و سایر مایحتاج ضروری تهیه و با اعزام اکیپ ویژه با همکاری هلال‌احمر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در روستاهای آسیب‌دیده از زلزله این شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول