اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی:

700 میلیارد ریال مصالح ساختمانی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده خریداری شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: مصالحی به ارزش 600 تا 700 میلیارد ریال برای مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خریداری شده است.

700 میلیارد ریال مصالح ساختمانی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده خریداری شده است

قربان محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: آجر، سیمان، میلگرد و سایر مصالح خریداری و انبار شده تا در زمان نیاز به روستاها ارسال شود.

وی افزود: مشکلی از بابت مصالح ساختمانی نداریم و نیازها یا تامین شده یا در حال تامین است.

محمدی با بیان اینکه بازار مصالح ساختمانی نیز مدیریت شده است، گفت: اگر این مورد نیز مدیریت نمی‌شد باید شاهد افزایش قیمت مصالح ساختمانی در بازار بودیم که این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

محمدی اضافه کرد: بنیاد مسکن سعی کرده خود به طور مستقیم نسبت به تامین مصالح ساختمانی از مبدأ فروشنده اقدام کند و از ورود سازنده یا پیمانکار واحدهای در حال احداث به مسئله مصالح ساختمانی جلوگیری کند که این امر در جلوگیری از افزایش قیمت مصالح ساختمانی نقش اساسی داشت.

وی اظهار کرد: واحدهایی که بنیاد مسکن در حال احداث است تا مرحله سفیدکاری ادامه خواهد داشت و از آن به بعد به مالک تحویل داده می‌شود تا با توجه به سلیقه خود برای انجام امور داخلی و تزئیناتی واحدها اقدام کند.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه در امر ساخت و ساز قرارداد سه جانبه بین بنیاد مسکن، سازنده و مالک منعقد می‌شود، گفت: تسهیلات اعطایی به خود مردم داده نخواهد شد بلکه از طریق بنیاد مسکن به عنوان ناظر در مراحل مورد نیاز هزینه و به کارهای اجرایی تزریق می‌شود. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول