اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت گرفت

افتتاح پروژه‌های عمرانی در 3 بخش قم

خبرگزاری فارس: پروژه‌های عمرانی بخش‌های جعفرآباد، خلجستان و سلفچگان استان قم با حضور فرماندار قم افتتاح شد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی در 3 بخش قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، همزمان با فرا رسیدن هفته دولت برخی از پروژه‌های عمرانی به اتمام رسیده در بخش‌های مختلف استان قم افتتاح شد و دستگاه‌های اجرایی مختلف استان از جمله اداره کل بنیاد مسکن، اداره کل محیط زیست و شرکت برق استان قم، وظیفه اجرای این پروژه‌ها را بر عهده داشتند.

اداره کل بنیاد مسکن استان قم با تکفل 17 طرح و پروژه در سطح بخش جعفرآباد بیشترین سهم در پروژه‌های قابل افتتاح بخش جعفرآباد را دارا است و این پروژه‌ها از منابع استانی و مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم تامین اعتبار شده است.

مجموع اعتبارات اختصاص یافته به اداره کل بنیاد مسکن استان قم بالغ بر 19 میلیارد و 642 میلیون ریال بوده است که 8 میلیارد و 832 میلیون ریال آن از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در راستای احداث مسکن برای محرومین شهر جعفریه اختصاص یافته است.

دیگر دستگاه اجرایی استان که مجری طرح‌های بخش جعفرآباد بوده است، شرکت توزیع برق استان قم است که با اختصاص 3 میلیارد و 700 میلیون ریال به خود توانسته است دو پروژه تامین برق را برای بخش جعفرآباد اجرایی کند.

مرحله دوم افتتاح پروژه‌های عمرانی استان قم به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت به بخش سلفچگان اختصاص داشت و دو دستگاه محیط زیست و بنیاد مسکن استان قم مجری به ثمر رسیدن این طرح‌ها و پروژه‌ها بودند.

اداره کل محیط زیست استان قم که اجرای سه پروژه عمرانی در سطح بخش سلفچگان را بر عهده داشت، با اختصاص اعتباری بالغ بر 530 میلیون ریال از اعتبارات ملی توانسته است گام مؤثری را در عرصه حفاظت از محیط زیست استان قم بردارد.

احداث پاسگاه محیط بانی سمندری و ایجاد سایت پرورش آهو را می‌توان به عنوان شاخص‌ترین طرح‌های اداره کل محیط زیست استان قم دانست.

اداره کل بنیاد مسکن استان قم نیز در بخش سلفچگان با اختصاص 5 میلیارد و 520 میلیون ریال از اعتبارات ملی، استانی و مصوبات سفر رهبری، چهار طرح عمرانی را در سطح این بخش به اتمام رساند.

مرحله سوم افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت به روستاهای بخش خلجستان اختصاص داشت که 12 پروژه قابل افتتاح آن به اداره کل بنیاد مسکن استان قم، یک پروژه به شرکت توزیع برق و یک پروژه نیز به شهرداری دستجرد اختصاص داشت.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول