اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

کلنگ احداث آموزشگاه 6 کلاسه در زابلی زده شد

خبرگزاری فارس: در گرامیداشت هفته دولت امسال، کلنگ احداث آموزشگاه شش کلاسه در شهرستان زابلی به زمین زده شد.

کلنگ احداث آموزشگاه 6 کلاسه در زابلی زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان صبح امروز به همراه هدایت‌الله میرمرادزهی نماینده مردم سراوان از تعدادی مدارس ابتدایی و راهنمایی و متوسطه شهرستان زابلی (مهرستان) بازدید کردند.

غلامرضا محمدقاسمی در جلسه شورای اداری شهرستان زابلی اظهار داشت: هدف از سفر به شهرستان زابلی دیدار با همکاران فرهنگی و پیگیری طرح‌های تحول بنیادین و طرح 3-3-6 است.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان آمادگی کامل برای استقرار طرح 3-3-6 و اجرایی کردن سند تحول بنیادین را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در جاهایی که با مشکل مواجه بودیم به یاری خداوند و تهیه کانکس و کلاس‌های پیش ساخته این مشکلات حل شده است.

محمد قاسمی ادامه داد: آموزش و پرورش متحول کننده جامعه هم در بعد مادی و هم در بعد معنوی است، لذا برای داشتن جامعه‌ای پویا نیاز به محیط آموزشی با غنای فکری، پژوهشی و فرهنگی بالا داریم.

وی بیان داشت: دانشگاه فرهنگیان در کشور ضمن توجه به مقوله دانش افزایی معلمان، نظام رتبه‌بندی فرهنگیان را بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با ارزش‌گذاری به پژوهش انجام خواهد داد.

کلنگ یک باب مدرسه شش کلاسه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و نماینده مردم سراوان در شهرستان زابلی (مهرستان) به زمین زده شد.

این مدرسه با اعتبار اولیه یک میلیارد و 600 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی (توسعه و تجهیز مدارس استان) ساخته می‌شود. با راه‌اندازی این آموزشگاه، مشکلات بیش از 300 دانش‌آموز در روستاهای حومه و شهر برطرف می‌شود.

دانش‌آموزان روستاهای حومه مرکز شهر شامل، کهن شهر، شاشکی و نوک آباد از مزایای راه‌اندازی این مدرسه بهره‌مند می‌شوند.

* کلنگ احداث مدرسه 9 کلاسه فنوج به زمین زده شد

مدیر آموزش و پرورش منطقه فنوج در مراسم کلنگ‌زنی این مدرسه گفت: این پروژه یکی از طرح‌های تخریب و بازسازی است.

عبدالمجید نارویی افزود: این پروژه با زیربنای 2 هزار و 74 متر و اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 531 میلیون ریال در قالب 9 کلاس درس، نمازخانه و سالن ورزشی مجزا ساخته خواهد شد.

* افتتاح ساختمان هنرستان دخترانه زکیه کنارک

به مناسبت هفته دولت و در راستای سند تحول بنیادین، توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، ساختمان 22 کلاسه هنرستان دخترانه زکیه با مساحت 2 هزار و 955 متر مربع و اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال در شهرستان کنارک افتتاح شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول