اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنقر و کلیایی اعلام کرد

9 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقر و کلیایی گفت: از محل اعتبارات سال‌جاری مبلغ 9 میلیارد و 420 میلیون ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

9 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا حیدری در جلسه شورای آموزش و پرورش که در فرمانداری سنقر و کلیایی برگزار شد اظهار کرد: از محل اعتبارات سال‌جاری مبلغ 9 میلیارد و 420 میلیون ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

حیدری ادامه داد: از این مبلغ یک‌ میلیارد و 100 میلیون ریال برای هوشمند‌سازی مدارس پیش‌بینی شده است.

وی از احداث پروژه مدرسه 10 کلاسه در شهرک شهدا با اعتبار 4 میلیارد و 600 میلیون ریال از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خبر داد.

فرماندار سنقر و کلیایی تصریح کرد: در راستای مصوبات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر طرح یادآوران به منظور تذکر لسانی توسط گروه‌های منتخب با شروع سال تحصیلی جدید در سطح مدارس اجرا خواهد شد.

وی افزود: پروژه مهر، در آموزش و پرورش شهرستان درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس نزدیک مسکن آنها در هر سه مقطع تحصیلی به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد.

حیدری در پایان با اعلام آمادگی کامل تمامی دستگاه‌های اجرایی سنقر و کلیایی برای همکاری با آموزش و پرورش این شهرستان گفت: به ‌منظور تحقق اهداف تعیین شده در سند تحول آموزش و پرورش همه دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش همکاری لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول