اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان خبر داد

نمایش 30 پروژه کاربردی در نمایشگاه دولت مهر زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: 30 پروژه کاربردی و تحقیقاتی نخبگان صنعت برق استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر به نمایش گذاشته شده است.

نمایش 30 پروژه کاربردی در نمایشگاه دولت مهر زنجان

عادل کاظمی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در زمینه بهره‏‌گیری از فناوری جدید و روز دنیا و بومی‏‌سازی تکنولوژی‎ها در استان زنجان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه صنعت برق و شبکه‎های توزیع برق استان زنجان فاصله‏‌ای با کشورهای پیشرفته و توسعه‌ یافته ندارد، خاطرنشان کرد: هر آنچه در این کشورها در زمینه صنعت برق و شبکه‎های توزیع به کار گرفته می‎شود، استفاده می‎کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه با استفاده از توانایی جوانان استان زنجان در حال حاضر در زمینه اتوماسیون و هوشمندی تاسیسات از تکنولوژی بومی بهره‎‏ گرفته‏‌ایم، اضافه کرد: بهره‏‌وری از این تکنولوژی‎ها سبب بهبود شاخص‎های بهره‎برداری از شبکه‏‌های توزیع استان شده است.

وی با تاکید بر اینکه طی سه سال گذشته موفق به کاهش تلفات انرژی استان زنجان شده‎ایم، ادامه داد: در حال حاضر میزان کاهش تلفات در استان 10.41 درصد است این در حالی است که میانگین کشوری در این زمینه 14 درصد است.

کاظمی با بیان اینکه میزان تلفات انرژی در استان زنجان نسبت به میانگین کشوری پایین است، تصریح کرد: این روند رو به بهبود همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم شاخص‏‌های توزیع نیروی برق را در استان بهبود ببخشیم.

وی دستاوردهای تحقیقاتی را از مهم‎ترین عملکردهای شرکت توزیع برق استان زنجان برشمرد و افزود: در حال حاضر بیش از 30 پروژه تحقیقاتی کاربردی در نمایشگاه دولت مهر به نمایش درآمده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه تحقیقاتی کاربردی تراکر خورشیدی نمونه‏‌ای از پروژه‏‌های ارائه شده در نمایشگاه دولت مهر است، تصریح کرد: این فناوری که توسط نخبگان استان زنجان طراحی و ساخته شده است راندمان آن 60 درصد بیشتر از سلول‎های خورشیدی ثابت است.

وی همچنین به بهره‎گیری از فناوری اطلاعاتی و سیستم‎های IT در شرکت توزیع برق استان زنجان اشاره کرد و افزود: سیستم‎های جامع و یک‌پارچه در زمینه‎های مختلفی در شرکت توزیع برق استان مورد استفاده قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول