اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

شهرستان گنبدکاووس مهد سرداران شهید است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: شهید آیت‌الله مدنی با پاشیدن بذر انقلاب در دل جوانان گنبدی این شهرستان را به کانون انقلاب و مهد سرداران شهید در منطقه تبدیل کرده بود.

شهرستان گنبدکاووس مهد سرداران شهید است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی بعد از ظهر امروز در همایش اصناف که با موضوع اقتصاد مقاومتی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با تسلیت درگذشت آخوند طلایی امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: آخوند طلایی وفادار به انقلاب و در جرگه علمای تقریبی و مبارز بود که در راستای تقویت وحدت در شهرستان گنبدکاووس تلاش کرد.

وی تصریح کرد: زمانی که دشمنان به این شهرستان طمع کرده بودند آخوند طلایی همسو با آرمان‎های امام و انقلاب مردم را رهنمون کرد و از علمای پا به کار بصیرت‌افزایی در شهرستان بود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تاثیرات مبارزات آیت‌الله شهید مدنی در دوران تبعیدش در شهرستان گنبدکاووس گفت: تبعید شهید مدنی منشأ خیر در این شهرستان شد و با پاشیدن بذر انقلاب در دل جوانان این شهرستان را به کانون انقلاب در منطقه تبدیل کرد چنان که وقتی شهرستان گنبدکاووس مورد توطئه دشمنان قرار گرفت گنبدکاووس کانون مبارزات شد و جوانان انقلابی که تاثیر گرفته از رهنمودهای آیت‌الله مدنی بودند بابصیرت خود محور مبارزه شدند و از انقلاب دفاع کردند و با شروع هشت سال دفاع مقدس نیز شهرستان شهیدپرور گنبدکاووس سرداران شهیدی را تقدیم انقلاب کرد.

در پایان این همایش با حضور مدیرکل اطلاعات گلستان و فرماندار شهرستان گنبدکاووس مسئولان و اصناف شهرستان مرکز بزرگ فرهنگی دیجیتال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به مناسبت هفته دولت افتتاح و با اعتبار 4 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

این مرکز که شامل امکاناتی از جمله اینترنت پاک، خدمات الکترونیک است که در آن محصولات آموزشی و فرهنگی، انواع نرم‌افزار رایانه عرضه می‌شود و کلاس‌های آموزشی و نشست‎ها برگزار می‌شود و با افتتاح این مرکز برای پنج نفر اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول