اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود گرمای شدید انجام شد

حضور پرشور مردم روزه‌دار گنبدکاووس در روز قدس

خبرگزاری فارس: مردم ولایت‎مدار شهرستان گنبدکاووس در حمایت از آرمان فلسطین یکصدا شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حضور پرشور مردم روزه‌دار گنبدکاووس در روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان امروز مردم روزه‌دار شهرستان گنبدکاووس اعم از مرد و زن، پیر و جوان، شیعه و سنی، روستایی و شهری با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور انزجار خود را از رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی اعلام کردند.

گرمای شدید هم نتوانست عزم راسخ مردم شهرستان گنبدکاووس را در دفاع از مردم فلسطین سست کند و مردم شهرستان گنبدکاووس مسیر مسجد قائمیه، فلکه مرکزی و خیابان سرابی (شهیدمطهری) تا مصلای امام جعفر صادق (ع) را پیمودند و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و هیهات منا الذلة را فریاد می‌زدند.

در این راهپیمایی که امام جمعه، فرماندار، مسئولان شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند مردم در حمایت از ملت فلسطین با حمل پرچم فلسطین و پارچه نوشته‎ها و پلاکاردها و اقوام با لباس‎های محلی بار دیگر با آرمان‎های امام و شهدا تجدید پیمان کردند و با رهبری میثاق بستند.

جمعیت هلال‌احمر در مسیر راهپیمایی چادرهایی را برای جمع‌آوری کمک‎های مردمی برای مردم فلسطین و زلزله‌زدگان آذربایجان برپا کردند.

مردم در پایان راهپیمایی در مصلای امام جعفر صادق(ع) اجتماع کردند و با تکبیر مفاد قطعنامه راهپیمایی را تایید کردند و به سخنرانی روز جهانی قدس گوش فرا دادند.

یک استاد حوزه و دانشگاه و سخنران روز قدس در شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: مسئله فلسطین مسئله جهان بشریت است و اسرائیل غاصب باید بداند که نابود خواهد شد و به سرنوشت حسنی مبارک قذافی و دیگر مستکبرین دچار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد شریعتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص موقعیت بدر و خیبر گفت: موقعیت بدر و خیبر یعنی اینکه ما قدرتمند هستیم و کشور ما با توطئه‌های دشمنان مواجه است که ملت با اقتدار توطئه‌های دشمنان را پشت سر می‌گذارد و با اقتصاد مقاومتی تحریم‎ها را بی‌اثر می‌کند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول