اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان خبر داد

تخریب و بازسازی 544 هزار مترمربع فضای آموزشی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: 544 هزار مترمربع فضای آموزشی در گلستان تخریب و بازسازی شده است.

تخریب و بازسازی 544 هزار مترمربع فضای آموزشی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قربان‎علی شیرزاد عصر امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در بحث ساخت و ساز مدارس خدمات ارزنده‎ای را انجام داده که در جای جای استان قابل مشاهد است.

وی افزود: اما یکی از موضوعاتی که از منویات مقام معظم رهبری و از الزامات قانون برنامه چهارم و پنجم توسعه است بحث مقام‎سازی است.

شیرزاد ابراز داشت: در این راستا ابتدا با چالش‎هایی مواجه بودیم اما با این وجود در سال گذشته 35 هزار مترمربع مقاوم‌سازی مدارس انجام شده و از سال 1386 تاکنون مقاوم‎سازی 134 مدرسه در گلستان انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با تاکید بر اینکه از سال 1386 تاکنون اقدامات مؤثری در بحث تخریب مدارس انجام شده تصریح کرد: 544 هزار مترمربع فضای آموزشی تخریب و بازسازی شده و در هفته دولت نیز شاهد افتتاح مدارس زیبای در سطح استان بوده‎ایم.

وی افزود: یکی از مباحثی که اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان مورد توجه قرار گرفته بحث دولت الکترونیک است که در همین راستا سیستم مدیریت پروژه را طراحی و راه‎اندازی کرده‎ایم.

شیرزاد اذعان کرد: سامانه مدیریت پروژه این امکان را به ما می‎دهد تا در کمترین زمان به تمام اطلاعات پروژه دست یافته و قابل دسترسی باشد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول