اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

عملیات اجرایی 8 پروژه عمرانی در گچساران آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت هشت پروژه با اعتباری افزون بر 24 میلیارد و 600 میلیون ریال در گچساران کلنگ‌زنی شد.

عملیات اجرایی 8 پروژه عمرانی در گچساران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران صبح امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل اقتصادی و مسئولان محلی، هشت پروژه عمرانی و خدماتی گچساران به مناسبت هفته دولت کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز شد.

فرماندار گچساران در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت هشت پروژه با اعتباری افزون بر 24 میلیارد و 600 میلیون ریال در گچساران کلنگ‌زنی شد.

محمد شفیعی بیان داشت: اجرایی شدن و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در راستای خدمت‌رسانی به مردم بوده و مسئولان در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی با تقدیر از خدمات دولت عدالت‌محور نهم و دهم، افزود: خدماتی که در این دولت به مردم ارائه شده بی‌نظیر بوده و مردم نیز آگاهی لازم را در این زمینه دارند.

شفیعی ابراز داشت: تلاش همه مسئولان این دولت خدمت به مردم و افزایش اقتدار کشور بوده و در این راستا خدمات و فعالیت‌های بسیار ارزنده‌ای ارائه داده‌اند.

وی افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان عملکرد مسئولان نظام بوده تا به این وسیله ضمن اثبات دروغ‌‌های تبلیغات دشمنان قسم‌خورده این نظام مقدس، مردم هر چه بیشتر با زحمات خدمتگزاران خود آشنا شوند.

فرماندار گچساران بیان عملکرد دولت در این هفته را سبب دلگرمی مردم به مسئولان و نظام دانست و از مسئولان خواست تا به طور مطلوب در این زمینه اقدام کنند.

شفیعی با تشریح پروژه‌های هفته دولت در گچساران گفت: 32 پروژه افتتاح و عملیات اجرایی هشت پروژه نیز آغاز شده است.

وی کلنگ‌زنی مرغداری تخمگذار 30 ‌هزار قطعه‌ای در روستای سراب‌ننیز و کلنگ‌زنی طرح‌ هادی روستاهای تلخاب‌شیرین، آبریگون، گناوه، شامبراکان و جهادآباد نارک را از جمله پروژه‌های کلنگ‌زنی ‌شده به مناسبت هفته دولت عنوان کرد.

شفیعی ادامه داد: اعتبار پیش‌بینی شده برای کلنگ‌زنی پروژه احداث مرغداری تخمگذار 30 هزار قطعه‌ای در روستای سراب‌ننیز افزون بر 12 میلیارد ریال است.

وی بیان داشت: این پروژه از پروژه‌های جهاد کشاورزی گچساران بوده که بهره‌برداری از این پروژه نقش مهمی در اقتصاد و تولید دارد.

انتهای پیام/صا20‌/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول