اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از 76 پروژه عمرانی در بندرلنگه

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان گفت: به مناسبت هفته دولت 76 پروژه عمرانی در شهرستان بندرلنگه بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از 76 پروژه عمرانی در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، عبدالرضا ناطق صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: هفته دولت در واقع زمان مناسبی برای یادآوری یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب را به درستی صیانت می‌کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طی هفته دولت امسال در سراسر هرمزگان 461 پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: لنگه یکی از شهرستان‌های مهم هرمزگان در غرب این استان به شمار می‌رود که هر ساله پروژه‌های متعددی در آن به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان با بیان اینکه حجم پروژه‌های امسال بندرلنگه نسبت به سال گذشته بیشتر شده است، اضافه کرد: در این شهرستان امسال طی هفته دولت 76 پروژه عمرانی با صرف اعتبار 370 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و امید است این پروژه‌ها بیش از پیش زمینه رفاه مردم ولایتمدار لنگه را فراهم آورد.

ناطق که در هفتمین روز از هفته دولت در آیین بهره‌برداری از 10 پروژه عمرانی به ارزش 56 میلیارد ریال شرکت کرده بود، از مسولان شهرستان بندرلنگه به ویژه فرماندار این شهرستان به دلیل به سرانجام‌ رساندن پروژه‌های عمرانی و تسریع در روند ساخت آنها قدردانی کرد.

یادآور می‌شود، عبدالرضا ناطق معاون برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان در آیین بهره‌برداری از واحد تولید شن و ماسه، آغاز عملیات مجموعه ورزشی کنگ، بهره‌برداری از پروژه‌های شهری کنگ، ساختمان قرنطینه نباتی و مدرسه پنچ کلاسه روستای مکو در بندرکنگ شرکت کرد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول