اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

افتتاح 80 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد آباده

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت پروژه 80 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی آباده واقع در جنت‌آباد افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

افتتاح 80 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد آباده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده، در این مراسم فرماندار آباده طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی هفته دولت را تبریک گفت و در مورد این پروژه به بیان مطالبی پرداخت.

محمدجواد عسکری ضمن ارج نهادن به همت دولت خدمتگزار در بحث مسکن‌دار کردن مردم و برطرف کردن دغدغه‌ها به ویژه در مورد خانواده‌های محروم گفت: امروز در بحث خدمتگزاری به مردم کارهای خوبی انجام شده است اما هنوز مشکلاتی هست که باید با همکاری، همفکری و جدیت تمام مسئولان بررسی شده و در راستای برطرف‌کردن آنها تلاش شود.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم‌بید در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به بیان مطالبی در مورد این شهرستان پرداخت و اضافه کرد: حرکت‌های انجام شده در این شهرستان قابل تقدیر است اما کافی نیست و باید برای توسعه و پیشرفت آباده گام‌های اساسی‌تری برداریم.

رحیم زارع عملکرد کمیته امداد را در این شهرستان مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: هدف کمیته امداد تنها تأمین ارزاق مردم محروم نیست بلکه در راستای اهداف بزرگی مانند مسکن‌دار کردن این قشر از مردم جامعه نیز گام‌های ارزشمندی برداشته است.

وی در پایان از دست‌اندرکاران پروژه 80 واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد تقدیر کرد و در زمینه تامین بودجه حصارکشی این مجموعه قول مساعد داد.

به گزارش فارس، این پروژه 80 واحدی با متراژ هر واحد 100 متر مربع با اسکلت فلزی به صورت چهارطبقه‌ای و در زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر آباده شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول