اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

13 هزار واحد مسکن مهر گلستان به زودی بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: ‌در این استان ‌ساخت و ساز 20 هزار پروژه مسکن مهر را داشتیم که در حدود 7 هزار و 100 واحد آن افتتاح شده و در آینده‎ای نزدیک بقیه واحدها‌ ‌به بهره‎برداری خواهد رسید.

13 هزار واحد مسکن مهر گلستان به زودی بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت عصر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‎های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان رامیان ویژه هفته دولت اظهار داشت: ما منکر فعالیت دولت‎های قبلی نیستیم ولی معتقد هستیم دولت فعلی در سایه ولایت‎فقیه و تلاشی که از خود نشان داده خدمات شایسته‎ای داشته که به رفاه حال مردم اقشار مختلف کمک می‎کند و در واقع هدف اصلی حکومت اسلامی را دنبال می‎کند.

وی خاطر نشان کرد: در استان گلستان ساخت و ساز 20 هزار پروژه مسکن مهر را داشتیم که در حدود 7 هزار و 100 واحد آن افتتاح شده و در آینده‎ای نزدیک بقیه واحدها که پیشرفت آنها بالغ بر 70 درصد است نیز به بهره‎برداری خواهد رسید.

استاندار گلستان با اشاره به سرانه دو دهم درصدی هر گلستان در فضاهای ورزشی در عمر 25 ساله انقلاب اذعان داشت: این میزان در دولت نهم و دهم به طور میانگین در استان گلستان پنج دهم درصد افزایش داشته و در حال حاضر به هفت دهم درصد می‎رسد که در بعضی از شهرستان‎ها از جمله شهرستان کردکوی از یک متر هم گذشته که پیشرفت قابل ملاحظه‎ای داشته است.

قناعت تعداد روستا‎هایی که قبل از دولت احمدی‎نژاد از نعمت گاز بهره‎مند بودند را 180 روستا اعلام کرد و اذعان داشت: این تعداد در حال حاضر به 623 روستا رسیده که مقایسه آن کار سختی نمی‎تواند باشد.

وی با اشاره به پروژه‎های سدسازی، نوسازی و مقاوم‎سازی‎های مدارس، ایجاد راه‎های بین شهری و بین‎مزارع، ایجاد و تجهیز بیمارستان، ایجاد پروژه‎های گردشگری، ایجاد شهرک‎های صنعتی جدید و حمایت‎هایی که از تولیدکنندگان بخش خصوصی انجام شده تصریح کرد: اتفاقات خوشایند در نتیجه تلاش و همت مسئولان همراه با روحیه ایثار، گذشت و فداکاری در کنار حمایت‎های مردمی زیر سایه ولایت‎فقیه و لطف خداوند صورت گرفته است.

استاندار گلستان با اشاره به پیشرفت‎های علمی کشور در عرصه بین‎المللی اذعان داشت:‌ ارائه مقالات اندیشمندان در مجله‎های معتبر نمونه و شاهدی بر این ادعا است تا جایی که برابر اخبار منتشره صاحبان این نشریه معتبر علمی که اتفاقا با ایران هم میانه خوبی ندارند، ایران اسلامی با مجموع 551 مقاله در رشته ریاضی مقام منطقه و مقام دهم جهانی را داراست.

قناعت افزود:‌ همچنین در بخش شیمی ایران دارای رتبه اول منطقه و مقام 13 جهانی، در بخش مهندسی نفت با 60 مقاله مقام اول منطقه و رتبه دوم جهانی را داراست که همه اینها در نتیجه حمایت‎ها و سرمایه‎گذاری‎های دولت صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول