اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه دوم شهریورماه

500 واحد مسکن‌ مهر به متقاضیان بروجنی واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: 500 واحد مسکن مهر نیمه دوم شهریورماه سال جاری به متقاضیان بروجنی در الهیه واگذار می‌شود.

500 واحد مسکن‌ مهر به متقاضیان بروجنی واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی پیش ‌از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات مسکن ‌مهر الهیه بروجن اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های انجام شده تا امروز 200 میلیون ریال تسهیلات به هر یک از واحدهای مسکونی در شهرک الهیه بروجن اعطا شده است.

وی با تاکید بر تسریع کار دستگاه‌های خدمات‌رسان در الهیه بروجن افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکل انشعابات مختلف در مسکن مهر الهیه اقدام کنند.

عیدی بیان داشت: بانک‌های متولی مسکن‌ مهر نیز در پرداخت تسهیلات بانکی اقدامات لازم را باید ظرف 10 روز آینده انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا نیمه دوم شهریورماه سال جاری واحدهای زیادی در این شهرستان آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد، که این موضوع جدا از خوشحالی صاحبان واقعی این خانه‌های مسکونی در کاهش قیمت اجاره خانه در این شهرستان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: با واگذاری این تعداد واحد مسکونی در شهرک الهیه بروجن و کاهش قیمت اجاره مسکن در این شهرستان، قدرت اقتصادی مردم شهرستان بروجن در زمینه‌های مختلف بیشتر می‌شود.

عیدی با بیان اینکه تمام نکات فنی در ساخت واحدهای مسکن ‌مهر این استان رعایت شده است، گفت: در این زمینه هیچ نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول