اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم تاکنون محقق شده است

ساخت 21 هزار واحد مسکونی روستایی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از ساخت 21 هزار و 453 واحد مسکونی روستایی از ابتدای دولت نهم تاکنون در این استان خبر داد.

ساخت 21 هزار واحد مسکونی روستایی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علی‌اصغر آسمانی‌مقدم در جمع مسئولان و مدیران اجرایی خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از اهداف دولت نهم و دهم تامین مسکن روستایی و شهری بود که طی این سال‌ها به نحو مطلوبی این شعار و هدف دولت محقق شد.

وی ادامه داد: بحث مسکن یکی از دغدغه‌های مردم به ویژه نسل جوان بود که در دولت نهم و دهم با اقدامات انجام شده این دغدغه و مشکل به طور قابل قبولی رفع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه روند ساخت و ساز مسکن طی سال‌های خدمت دولت عدالت‌محور نهم و دهم با سرعت خوبی انجام شده است، تصریح کرد: میزان احداث واحدهای مسکونی روستایی و شهری در دولت نهم و دهم به هیچ وجه قابل قیاس با دولت‌های گذشته نیست.

آسمانی‌مقدم از مسکن مهر به عنوان یکی از اقدامات مهم دولت در بخش مسکن یاد کرد و افزود: با اجرای طرح مسکن مهر امروزه بسیاری از خانواده‌های محروم جامعه از نعمت خانه و مسکن برخوردار شده‌اند.

وی یادآور شد: دولت در بخش مسکن روستایی با تسهیلات کم‌بهره و خوبی که به روستاییان واگذار می‌کند امروزه شاهد احداث و وجود واحدهای مسکونی مقاوم و زیبایی در سطح روستاها هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در کنار ساخت و ساز مسکن روستایی دولت نهم و دهم به بحث مبلمان روستایی و طرح‌های هادی نیز توجه ویژه‌ای داشته که امروزه چهره روستاها را از محرومیت‌های گذشته پاک کرده است.

آسمانی‌مقدم در خاتمه از ساخت 21 هزار و 453 واحد مسکونی روستایی از ابتدای دولت نهم تاکنون در این استان خبر داد و گفت: به منظور احداث این تعداد واحد مسکونی اعتباری بیش از 154 میلیارد و 350 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ک20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول