اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

نقش ولایت فقیه در شکل‎گیری یک دولت خدمتگزار اساسی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش ولایت فقیه در شکل‎گیری یک دولت خدمتگزار اساسی است.

نقش ولایت فقیه در شکل‎گیری یک دولت خدمتگزار اساسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا صابری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان رامیان اظهار داشت: خدمت‎رسانی صادقانه و خالصانه به مردم از شاخصه‎های اصلی دولت است که در سایه رهبری دینی شکل گرفته و نقش کلیدی و اساسی ولایت‎ فقیه در این دولت‎ها کاملا مشخص است.

وی تصریح کرد:‌ پایه و اساس دولت در جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرای مردمی و مردم‎سالاری شکل می‎گیرد و در این مقطع نقش ارشادی مقام معظم رهبری در معرفی شاخصه‎های کاندیداهای برتر که شایستگی حکومت بر مردم را دارند بسیار مهم است و مردم هم با استناد به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری که قطعا از تعالیم دینی و قرآنی استخراج شده بهترین انتخاب را انجام می‎دهند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در مرحله بعدی که رئیس جمهور از سوی مردم انتخاب و از سوی مقام معظم رهبری تایید می‎شود انتخاب کابینه خدمتگزار، مؤمن و انقلابی بسیار مهم است که منتخب مردم تحت تاثیر رهبری هوشمندانه ولایت فقیه و با استناد به فرمایشات حکیمانه معظم‎له خادمانی صدیق را برای حضور در هیئت دولت انتخاب می‎کند تا در مسیر سازندگی، رشد و شکوفایی کشور همراهی‎اش کنند.

صابری تصریح کرد: نشان دادن خط و مشی اصلی نظام که منطبق بر خواسته‎های امام و شهدا باشد و از دین و شریعت اسلام سرچشمه بگیرد مثل همین شعارهای سال مقام معظم رهبری از دیگر برکات ولایت‎فقیه است که در شکل‎گیری دولت خدمتگزار و عدالت‎محور تاثیر بسیار زیادی دارد و ما را برای رسیدن به قله آمال و آرزوهای‎مان کمک می‎کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هم بخش اعظمی از اندیشه‎های ناب رهبری برای رشد و شکوفایی اقتصادی جامعه، رسیدن به مرز خودکفایی در بخش‎های مختلف با استفاده از علوم و فنون مختلف و بی‎نیاز شدن از کمک‌های کشورهای دیگر به ویژه قدرت‎های پوشالی استکباری و استعماری است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: الحمدالله تمام سعی و تلاش دولت نهم و دهم به این سمت و سو گرایش داشته و قوای دیگر هم به مانند بازوانی توانمند از آنچه که سعادت جامعه را به دنبال دارد و قلب مقام معظم رهبری را شاد می‎کند حمایت می‎کنند.

صابری با تمجید از تلاش‎های دستگاه‎های اجرایی استان گلستان ابراز امیدواری کرد تلاش‎های دولتمردان به گونه‎ای پیش برود تا قبل از پایان دولت نهم و دهم شاهد افتتاح و بهره‎برداری از چندین طرح و پروژه مختلف در سطح شهرستاهای آزادشهر و رامیان باشیم و ضمن تحول اقتصادی در زندگی مردمان این منطقه زمینه اشتغالزایی و کار درصد بیشتری از جوانان منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول