اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

پیشرفت آذربایجان‌شرقی در گرو تعامل نمایندگان و مدیریت با نخبگان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: اگر می‌خواهیم استان آذربایجان‌شرقی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، فناوری خوب بدرخشد باید مدیریت و نمایندگان استان تعامل ویژه‌ای با نخبگان استان خصوصاً نخبگان بسیجی داشته باشند.

پیشرفت آذربایجان‌شرقی در گرو تعامل نمایندگان و مدیریت با نخبگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در همایش تعامل نخبگان بسیجی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات سپاه عاشورا با اشاره به ظرفیت نخبگان بسیجی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم استان آذربایجان‌شرقی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، فناوری و ... خوب بدرخشد باید مدیریت و نمایندگان استان تعامل ویژه‌ای با نخبگان استان خصوصاً نخبگان بسیجی داشته باشند چراکه نخبگان از ظرفیت زیادی برخوردار هستند و می‌توانند در حوزه‌های مذکور، گره‌های کور را با تدابیر خاص خود بگشایند و باعث شکوفایی استان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و فناوری شوند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با بیان اینکه از دیدگاه اسلام، مشورت و شورا می‌تواند نقش کلیدی در مدیریت جامعه داشته باشد، خاطرنشان کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اگر بخواهند راهبردی‌ترین لوایح و قوانین را در مجلس به تصویب برسانند ناگزیرند از ظرفیت‌های بسیار بالای نخبگان استفاده کنند تا بتوانند زمینه را برای عملیاتی کردن قوانین مصوب فراهم سازند.

پورجمشیدیان در ادامه، نخبگان را ذخایر معنوی جامعه دانست و تصریح کرد: اگر بتوانیم از این ذخایر معنوی به درستی استفاده کنیم خواهیم توانست از برکات وجودی این مجموعه مستفیض شویم.

در ادامه همایش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تداوم و استمرار این قبیل همایش‌ها و نشست‌ها را خواستار شدند تا بتوانند به برآیند مثبتی از این تعاملات نائل شوند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول