اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها برگ برنده‌ای برای ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه، برگزاری نشست جنبش غیرمتعهدها در ایران را برگ برنده‌ای برای جمهوری اسلامی ایران دانست.

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها برگ برنده‌ای برای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن توصیه خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری جستن از گناه و معصیت، اظهار کرد: کسی که تقوای الهی را رعایت کند خداوند اعمال او را می‌پذیرد، لذا باید در تمام مراحل زندگی تقوا را رعایت کنیم.

وی گفت: تقوای الهی سبب آرامش روحی، روانی، آسایش دل و سلامت دینی و جلب محبت دیگران می‌شود و از دست دادن اعتماد مردم، زمینه‌سازی انجام گناهان و ازهم گسیختگی پیوندها و متلاشی شدن روابط دوستانه و فساد در عبادت‌ها نتیجه بدبینی است.

وی برگزاری نشست غیرمتعهدها در ایران را برگ برنده‌ای برای این کشور دانست و گفت: ایران به عنوان یک کشور تاثیرگذار در منطقه که نه به غرب و نه به شرق وابسته است با حضور 120 کشور در این اجلاس همه بافته‌های آنها را رشته خواهد کرد.

امام جمعه تربت‌حیدریه افزود: حضور سران 120 کشور جهان در ایران یقینا دستاوردهای مهمی را به ارمغان خواهد آورد و آنان از نزدیک شاهد آزادی، امنیت، اتحاد و یکپارچگی، قدرت نظامی و رهبری در ایران خواهند بود و پس از بازگشت موجب آگاهی‌بخشی در جهان می‌شوند و مطمئنا همین آگاهی بخش بسیاری از توطئه‌های دشمن و استکبار علیه ایران را خنثی خواهد کرد.

شریعتی تبار تصریح کرد: امروز جهان امنیت لازم را ندارد و سازمان‌های بین‌المللی در برابر وحشتناک‌ترین جنایات سکوت کرده‌اند و سکوت آنها سبب شده است کشورهایی چون بحرین و دیگر کشورهای مسلمان هر روز قربانی دهند.

وی در ادامه به روز مبارزه با استعمار انگلیس این روباه مکار که هرچه مشکل در دنیا به وجود می‌آید، از دست استعمار خبیث به‌وجود می‌آید، اشاره کرد و گفت: امیدواریم خداوند شر آمریکا، انگلیس و اسرائیل را از سر مسلمانان کوتاه کند.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: تروریست‌های واقعی هم چون آمریکا و اسرائیل بنای توطئه‌های خود را از بین بردن بزرگان انقلاب اسلامی و دانشمندان گذاشته‌اند و همه نیز می‌دانند پیروز واقعی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول