اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندپی شرقی در مازندران:

سخنان رهبری در غیرمتعهدها استراتژی آمریکا را در هم کوبید

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندپی شرقی در مازندران گفت: تشکیل اجلاس کشورهای غیرمتعهد در ایران و سخنرانی رهبری در این اجلاس استراتژی آمریکا را درباره ایران و اسلام‌ با شکست مواجه کرد.

سخنان رهبری در غیرمتعهدها استراتژی آمریکا را در هم کوبید

حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی امروز در حاشیه مراسم افتتاح و بهره‌برداری دو مجتمع آبرسانی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: همانند مالک اشتر که حتی یک روز هم حکومت نکرد ولی نام و نامه مالک تا ابد در جهان ماندگار شد امروز در اجلاس سران کشورهای حاشیه خلیج فارس در تمام سمینارهای مهم نامه مالک را بر روی میز خود قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه روزی نامه مالک منشور بین‌المللی خواهد شد، افزود: نامه حضرت علی (ع) به مالک شامل جغرافیا و تاریخ خاصی نمی‌شود و در آن نکته‌ها و حرف‌های استدلالی محکمی عنوان شده که هیچگاه دچار تزلزل نمی‌شود و شامل همه نسل‌ها در همه دوران است.

میراحمدی گفت: این دولت در امر خدمت‌رسانی نمره قبولی گرفته است و تعریف مجددی از دولت ارائه داده که این موفقیت حاصل زحمات و تلاش مخلصانه است، افتتاح پروژه‌های بزرگ پایه نظام را محکم می‌کند زیرا خدمت‌گذاری به مردم سبب اقتدار نظام می‌شود.

وی با اشاره به پربار بودن هفته دولت امسال افزود: امسال هفته دولت پربارتر از سال‌های قبل بوده زیرا دو دستاورد مهم برای کشور داشته است که هم در بعد داخل کشور شاهد افتتاح پروژه‌های زیادی بودیم و هم در بعد خارجی و بین‌المللی شاهد برگزاری کنفرانس کشورهای عدم تعهد در ایران هستیم.

امام جمعه بندپی شرقی بیان داشت: دشمن و در راس آن رژیم صهیونیستی و آمریکا سعی داشتن ما را منزوی کرده و ایران و اسلام‌هراسی را در بین کشورها ترویج و مانع برگزاری این اجلاس در ایران شوند که یک بار دیگر توطئه آنها با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول