اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

اجلاس غیرمتعهدها ناامیدی را برای آمریکا رقم زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان با اشاره به اجلاس غیرمتعهدها در تهران گفت: برگزاری این اجلاس بسیار مهم در ایران اسلامی برای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی چیزی جز روسیاهی و ناامیدی به همراه نداشت.

اجلاس غیرمتعهدها ناامیدی را برای آمریکا رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان با اشاره به رحلت آیت‌الله بروجردی اظهار کرد: آیت‌الله بروجردی شخصیت برجسته علمی و مذهبی در دوران حیات خود بود.

وی با بیان اینکه این بزرگوار مرجع تقلید در دهه 40 و قبل از آن بود، تصریح کرد: آیت‌الله بروجردی نقش مهمی در تجدید‌حیات حوزه‌های علمیه در زمان حیات خود ایفا کرد.

امام جمعه نهبندان در ارتباط با جایگاه علمی آیت‌الله‌ بروجردی در علوم اسلامی افزود: علمای سلف همچون شیخ مفید، شیخ طبرسی، شیخ طوسی و علامه بحرالعلوم دارای جامعیت در علوم اسلامی بودند و با نگاهی اجمالی در می‌یابیم که آیت‌الله بروجردی نیز دارای مقام و منزلتی بس رفیع در علوم اسلامی است و به راستی باید او را از علمای برجسته اسلامی به حساب آورد.

خزاعی اضافه کرد: شخصیت علمی و فکری مرحوم آیت‌الله بروجردی دارای شاخص‌های مهمی از قبیل درک قوی، حافظه‌ای ماندگار و قدرت تحلیل بود و کمیاب هستند کسانی که این ویژگی‌ها را با هم داشته باشند.

وی در ادامه به مناسبت‌های وفات عبدالعظیم حسنی و برگزاری نماز عید فطر آیت‌الله مفتح در 16 شهریور‌ماه سال 57 اشاره کرد.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران به لحاظ کمی و کیفی در سطح بسیار بالا برگزار شد، گفت: این اجلاس مهم با وجود تمامی کارشکنی‌های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی و تبلیغات سوء دشمنان بسیار خوب برگزار شد.

خزاعی برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران را بهتر و در سطح بالاتری نسبت به اجلاس‌های دیگر دانست و اظهار کرد: برگزاری این اجلاس بسیار مهم در ایران اسلامی برای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی چیزی جز روسیاهی و ناامیدی به همراه نداشت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران تصریح کرد: معظم‌له در بخشی از سخنانشان به مسئله فلسطین به طور ویژه اشاره کردند و فرمودند تمامی فلسطینی‌ها باید در یک همه‌پرسی شرکت کرده و نظام آینده خودشان را تعیین کنند.

امام جمعه نهبندان افزود: در مراسم معنوی و سیاسی نماز جمعه باید از دانش‌آموزان و فعالان عرصه‌های مختلف تجلیل شود و امروز از دانش‌آموزان برتر کنکور نهبندان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول