اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

غیرمتعهدها ایران را نقطه امید خود می‌دانند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: همه کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس تهران، ایران را نقطه امید خود می‌دانند.

غیرمتعهدها ایران را نقطه امید خود می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید عبدالصاحب حسینی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان کاشان در آئین بزرگداشت هفته دولت در باشگاه ورزش باستانی شهید طوقانی این شهرستان اظهار داشت: آمریکا خیلی از کشورهای جهان را برای حضور در شانزدهمین اجلاس کشورهای غیرمتعهد منع کرد اما هیچ یک از کشورها حتی دبیرکل سازمان ملل نیز به خواسته آمریکا توجهی نکرد.

وی افزود: حضور دو سوم کشورهای جهان در اجلاس تهران، تمامی نقشه‌های آمریکا را برای منع کشورهای جهان در اجلاس تهران را نقش بر آب کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به سخنان کلینتون مبنی بر در انزوا قرار دادن جمهوری اسلامی یادآور شد: حضور بیش از 120 کشور جهان در شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در تهران، نشانه در انزوا قرار گرفتن آمریکا از سوی کشورهای شرکت‌کننده در این اجلاس است.

حسینی خاطرنشان کرد: همه کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس تهران، ایران را نقطه امید خود دانسته‌اند و از این اجلاس به عنوان یکی از کارآمدترین اجلاس‌ها نام برده‌اند.

وی افزود: کشورهای آمریکا و حامیان استکبار جهانی از جمله برخی کشورهای عربی با پول‌های کذایی خود وهابیت را از سراسر کشورها جمع‌آوری کرده و به سوریه آورده‌اند و با ظاهری اسلامی اقدام به بریدن سر سربازان مسلمان سوریه می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، کشور سوریه را از ابتدا تاکنون یکی از حامیان مسلمانان شیعه دانست و گفت: کشورهای وهابی برای جلوگیری از افزایش شیعیان در سوریه با حکومت این کشور که در خط مقدم مقاومت قرار دارد مخالفت می‌کنند.

حسینی اقدامات انجام شده در سوریه توسط تروریست‌های وهابی را شکست‌خورده دانست و ابراز داشت: خانم کلینتون اقرار کرده است که اگر ما در سوریه شکست خورده‌ایم و کاری از پیش نبرده‌ایم تنها به دلیل حمایت جمهوری اسلامی از سوریه است.

وی با اشاره به اینکه، بزرگترین مانع آمریکا برای رسیدن به اهدافش در سوریه جمهوری اسلامی است گفت: دبیرکل سازمان ملل نیز اعتراف کرده است ایران نقش تعیین‌کننده‌ای در مسئله سوریه دارد.

این مسئول همچنین حضور دبیرکل سازمان ملل متحد در اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در تهران را با هدف مذاکره با ایران بر سر کشور سوریه اعلام کرد و گفت: امروز دشمن به قدرت جمهوری اسلامی واقف شده بنابراین خواهان مذاکره با ایران است.

به گفته وی حضور بیش از 120 کشور جهان در اجلاس تهران نشانه پیروزی جمهوری اسلامی بر آمریکا است با وجود آنکه تلاش گسترده‌ای را برای عدم شرکت کشورهای جهان در این اجلاس آغاز کرده بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: امروز عزت و عظمت ایران به برکت رهبری‌های خردمندانه مقام معظم رهبری است که دیگر کشورهای جهان از داشتن چنین رهبری مقتدر محروم هستند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول