اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

فرمایشات رهبری در اجلاس غیرمتعهدها منافع غرب را به مخاطره انداخت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در اجلاس سران غیرمتعهدها یک زلزله سیاسی بزرگی بود که منافع غرب را در جهان به مخاطره انداخت.

فرمایشات رهبری در اجلاس غیرمتعهدها منافع غرب را به مخاطره انداخت

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در شانزدهمین اجلاس سران غیر متعهد و بازتاب جهانی آن اظهار داشت: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب معادلات سیاسی بین‌المللی را به نفع کشورهای مستقل و آزاده جهان به هم زد.

وی با اشاره به شرایط موجود در منطقه و بیداری اسلامی کشورها تأکید کرد: سخنان رهبری روح بیداری اسلامی را در سطح 120 کشور جهان زنده کرد که این امر از بسیاری از جهات باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون شک پس از اجلاس تهران، معادلات نوین سیاسی بین‌المللی به دست جمهوری اسلامی ایران بلوک غرب را با چالش سیاسی جدیدی مواجه خواهد ساخت.

وی از سیاست‌های سلطه‌جویانه دنیای غرب در قبال کشورهای دیگر سخن راند و افزود: مقام معظم رهبری در این اجلاس مرز بین کشورهای خوب و بد که در سیاست‌های سلطه‌طلبانه آمریکا و غرب به بازی سیاسی تبدیل شده است را به استیضاح کشاندند.

کارخانه‌ای در ادامه با اشاره به تأثیرات سخنان رهبری در مجامع بین‌المللی اضافه کرد: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب به مثابه یک زلزله سیاسی بزرگی بود که منافع غرب را در جهان به مخاطره انداخت و همین امر موجبات ناراحتی بلوک غرب را ایجاد کرده است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به شرکت اکثریت سران جنبش عدم تعهد در این دوره از اجلاس نسبت به دوره‌های قبل تأکید کرد: به طور قطع این امر زمینه انزوای بیش از پیش رژیم صهیونیستی در جهان را فراهم کرده و می‌تواند بستری قوی برای سیر کشورها به سوی تحقق عدالت و آزادی در دنیا باشد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول