اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

اجلاس عدم تعهد نشان قدرت ایران اسلامی در منطقه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: اجلاس عدم تعهد نشان از قدرت ایران اسلامی در منطقه است و توان سیاسی ایران را بیش از پیش کرد.

اجلاس عدم تعهد نشان قدرت ایران اسلامی در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت الاسلام سید محمد امام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوش اظهار داشت: اجلاس عدم تعهد در ایران اسلامی نشان داد استکبار در انزوای ایران هیچ نتیجه نگرفته است و ایران با اقتدارتر از همیشه در جهان در حال پیشروی است.

وی افزود: این اجلاس نشان داد که هیچ قدرتی نمی‌تواند ایران را به زانو در بیاورد و به این دلیل توانستیم با برگزاری این اجلاس جایگاه ایران اسلامی را در جهان تقویت کنیم.

امام خاطر نشان کرد: ایران به عنوان یک کشور تأثیرگذار در منطقه که نه به غرب و نه به شرق وابسته است، امروز کانون توجه جهانیان قرار گرفته است.

وی گفت: حضور سران 120 کشور جهان در ایران قطعا دستاوردهای مهمی را برای جمهوری اسلامی به ارمغان خواهد آورد.

امام تأکید کرد: ایران اسلامی در این سه سال که ریاست این جنبش را برعهده دارد باید بکوشد تا دستاوردهای خود را در این سمت روز به روز بیشتر کند.

امام جمعه شوش ادامه داد: سران و نمایندگان کشورهای غیر متعهد، متوجه آزادی، امنیت، اتحاد و یکپارچگی، قدرت نظامی و پیروی همه سران جمهوری اسلامی از جایگاه بلند رهبری در ایران شدند و آنها پس از بازگشت به روشنگری مردم خود خواهند پرداخت.

وی تحولات منطقه و جهان را به نفع ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: امروز تفکرات انقلاب اسلامی ایران، باعث بیداری ملت‌ها در برابر زورگویی‌های ظالمان و استکبار شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول