اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در مجلس:

رهنمودهای رهبری معظم انقلاب نقشه راه جنبش عدم تعهد باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در اجلاس تهران باید نقشه راه جنبش عدم تعهد در سال‌های آینده باشد.

رهنمودهای رهبری معظم انقلاب نقشه راه جنبش عدم تعهد باشد

محمد جواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره اجلاس جنبش عدم تعهد در کشورمان اظهار داشت:‌ خوشبختانه باوجود کارشکنی‌ها و مانع‌تراشی‌های کشورهای غربی و رژیم منفور صهیونیستی شاهد بودیم که این دوره از اجلاس جزو بهترین‌ دوره‌ها از ابتدای تاسیس بوده است.

وی تصریح کرد: سران کشورهای حاضر در این اجلاس و همچنین کمیسیون‌های تخصصی به نکات بسیار مهمی اشاره کرده و احتمال موفقیت نهایی اجلاس تهران صد در صد است.

نماینده مردم کرج در خانه ملت در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری معظم انقلاب در جمع سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد تاکید کرد: این فرمایشات نقطه عطف بسیار مهمی در تاریخ غیر متعهدها خواهد بود و امیدواریم با عمل به رهنمودهای معظم له، کارآیی جنبش در آینده به مراتب بیشتر از امروز باشد.

* ناکارآمدی شورای امنیت برای همگان آشکار شده است

کولیوند با بسیار مهم و حساس توصیف کردن رهنمودهای ولی‌امر مسلمین در مورد شورای امنیت سازمان ملل گفت: امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست که چند کشور زورگوی غربی از فرصت حضور دائم در شورای امنیت برای پیگیری منافع نامشروع خود علیه ملت‌ها سوء استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: ناکارآمدی شورای امنیت برای همگان آشکار شده و لازم است اعضای جنبش عدم تعهد، تحرک بیشتری برای جلوگیری از دیکتاتوری چند کشور خاص داشته باشند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد باید به عنوان نقشه راه این جنبش در آینده مطرح باشد.

کولیوند در پایان گفت: طی 3 سالی که ایران ریاست غیر متعهدها را بر عهده دارد، باید از همه توان خود برای تحقق منویات معظم‌له استفاده کرده و مسیر حرکتی آن را به صورت صحیح اداره کند.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول