اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

دوران مدیریت تک قطبی آمریکا به سر آمده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان گرمی گفت: دوران مدیریت تک قطبی آمریکا در قرن معاصر به سر آمده است و این کشور دیگر توان و قدرت مقابله با جنبش‌های آزادیخواه را ندارد.

دوران مدیریت تک قطبی آمریکا به سر آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گرمی اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس نم ماهیت پلید نظام کفر و تک قطبی آمریکا و رژیم صهیونیستی را برملا کرد و همه دنیا فهمیدند که آنها با قدرت اهریمنی خود نمی‌توانند برای دیگران تصمیم‌گیری کنند.

وی با اشاره به اینکه این اجلاس در حقیقت بهترین فرصت و زمینه را برای نشان دادن ماهیت پلید استکبار و حقانیت انقلاب اسلامی فراهم آورده بود، خاطرنشان کرد: اجلاس شانزدهم که با حضور تمام سران با وجود کارشکنی غرب برگزار شد؛ بیانگر این واقعیت است که دیگر کشوری نمی‌خواهد در برابر نظام سلطه کم‌آورده و یا با ضعف و نقص عمل کند.

امام جمعه شهرستان گرمی یادآور شد: ما در کنار این اجلاس سعی کردیم دستاوردهای عظیم هسته‌ای خود را به همراه ظلم و اجحاف در حق دانشمندان هسته‌ای و ترور شخصیت‌های ایران اسلامی به نمایش بگذاریم که این خود بزرگ‌ترین پیامد و نتیجه را برای ایران اسلامی به همراه داشت.

صفری گفت:‌ مدیریت جهانی به یقین بعد از این اجلاس به نفع ایران شکل خواهد گرفت و دیگر آمریکا و غرب نخواهند توانست با آرزوها و امیال خود کشوری را زیر سلطه ببرند.

وی با بیان اینکه آمریکا در هجمه‌ها و تهدیدهای خود بی‌خاصیت شده است، گفت: یکی از نمونه‌های بارز و پیامد این اجلاس بی‌خاصیت بودن تحریم‌های اقتصادی ایران به شکل همه‌جانبه بود که به خوبی نشان داد که همه این موارد  تبلیغی بیش نیست.

امام جمعه شهرستان گرمی به خدمات انجام شده دولت و ضرورت اهتمام بیشتر به خدمات در سال آخر خدمت‌رسانی اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم همت و اراده دولتمردان در مسیر خدمت‌رسانی بیش از هر زمان دیگر ظهور یافته و تجلی پیدا کند.

صفری همچنین به مناسبت‌های هفته نظیر روز مبارزه با استعمار انگلیس اشاره کرد و افزود: رئیسعلی دلواری قهرمان کشورمان در اوج هجمه‌های غرب برابر آنها ایستاد و اجازه نداد کشورمان به محل تاخت و تاز امیال انگلیسی آمریکایی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان روز تعاون را نیز گرامی داشت و خواستار حمایت همه‌جانبه دولت از تعاونی‌ها و مجموعه‌های کار‌آفرین در این حوزه شد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول