اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت تبلیغات اسلامی گچساران صورت گرفت

توزیع رایگان 5 هزار جلد کتاب مذهبی در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 5 هزار جلد کتاب و نشریه در ادارات و نهادها، کانون‌های فرهنگی مساجد، مدارس و هیئت‌های مذهبی این شهرستان به صورت رایگان توزیع شده است.

توزیع رایگان 5 هزار جلد کتاب مذهبی در گچساران

حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی‌اصل صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با آموزه‌های قرآنی سبب تقویت باورهای دینی در میان اقشار مختلف جامعه می‌شود.

وی ابراز داشت: اداره تبلیغات اسلامی گچساران برای آشنایی و تقویت افکار دینی و ارتقای اخلاق دینی و اسلامی گروه‌های سنی مختلف جامعه برنامه‌های مختلفی را در طول سال اجرایی می‌کند.

ملکوتی‌اصل توزیع و اهدای کتاب‌های دینی، معارف و اخلاق را از جمله اقدامات این اداره عنوان کرد و ادامه داد: توجه و عمل به مسائل و آموزه‌های دینی، افراد را به درجه‌ای از آگاهی که مورد تأکید دین مبین اسلام است، می‌رساند.

وی بیان داشت: این کتاب‌ها به منظور ترویج و تقویت فرهنگ اسلامی در بین اقشار مختلف مردم، ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی گچساران اهدا شد.

برگزاری دوره‌های تبلیغ و گفتمان‌های دینی در مراکز آموزشی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: کتاب به عنوان یکی از ابزارهای آموزشی مورد توجه بوده است.

ملکوتی‌اصل با بیان اینکه اولیای دین نیز به پدید‌ آوردن آثار علمی و فرهنگ مکتوب توصیه‌های مهمی داشته‌اند، افزود: امروزه نیز نتیجه حاصل از تفکر و تجربه‌های اهل اندیشه و معرفت به وسیله کتاب در دسترس همگان قرار می‌‌گیرد.

وی ابراز داشت: تغذیه فکری و توزیع بسته‌های فرهنگی یکی از راهکارهای تقویت کتابخانه‌های مساجد، مراکز آموزشی و تشکل‌های دینی و دستگاه‌های اجرایی و ادارات است.

ملکوتی‌اصل گفت: اداره تبلیغات اسلامی گچساران در راستای توزیع کتاب‌های مذهبی و اخلاقی در طول سال به طور مستمر با نهادها و کانون‌های فرهنگی مساجد همکاری دارد.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های تبلیغ در مدارس و دانشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کسب روزی حلال برای کسبه و بازاریان از جمله اقدامات این اداره در راستای ترویج و تقویت فرهنگ مذهبی و دینی و آموزش و یادآوری آموزه‌های دینی در سطح جامعه است.

ملکوتی‌اصل برگزاری دوره‌های گفتمان دینی در مدارس، دوره‌های آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گچساران عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول