اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا:

رشد اسلامی در گرو حضور مردم در عرصه‌های دینی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا گفت: زیربنای رشد و پیشرفت اسلامی در گرو حضور مردم در عرصه‌های دینی است.

رشد اسلامی در گرو حضور مردم در عرصه‌های دینی  است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام مهدی عباسی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: توسعه دین مبین اسلام در تمام زمینه‌ها بستگی به گسترش و احیای مساجد داشته و در پناه اتحاد و یکدلی مردم در مساجد است که می‌توان اقتدار اسلامی را برای بیگانگان به نمایش گذاشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: نقش مساجد در تبلیغ و اشاعه دین مبین اسلام محوری بوده و مسلمانان وظیفه دارند تا روز به روز بر ارزش و جایگاه این مکان‌ها بیافزایند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای احیا و توسعه ارزش‌ها و اصول اسلامی پا به عرصه نهاده است، تصریح کرد: ملت مسلمان و با بصیرت ایران اسلامی در طول 33 سال گذشته اثبات کرده‌اند که در راستای ترویج مبانی و اندیشه‌های دین مبین اسلام استوار بوده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: برنامه‌هایی که تاکنون در مساجد سطح شهر‌ها صورت گرفته قابل توجه و قدردانی است اما این برنامه‌ها باید افزایش پیدا کند.

عباسی اضافه کرد: عزم و اراده‌ای که مسلمانان تاکنون از خود به جای گذاشته‌‌اند تاکنون شکننده تمام قد توطئه‌های مستکبران بوده و آنان را برای همیشه نابود کرده است.

وی رونق‌بخشی به امر مسجد‌سازی را از سنت‌های الهی عنوان کرد و افزود: به هر اندازه که مسلمانان به این مهم اهتمام بورزند قطعا رحمت و مغفرت بر جوامع اسلامی افزایش یافته و اقتدار اسلامی نیز گسترش پیدا می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا اذعان کرد: در احادیث و روایات اسلامی همواره نگاه و توجه بسیار ویژه‌ای به امر مسجدسازی شده و پیشوایان دینی مسلمانان نیز همواره تشویق‌کننده مردم به حضور در مساجد بوده‌اند.

عباسی عنوان کرد: زیربنای رشد و پیشرفت اسلامی در گرو حضور مردم در عرصه‌های دینی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول