اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان:

متولیان فرهنگی اجازه فکر کردن را از دشمن بگیرند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان تأکید کرد: متولیان فرهنگی باید اجازه فکر کردن را از دشمن بگیرند.

متولیان فرهنگی اجازه فکر کردن را از دشمن بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی در دیدار مسئولان هیئت امنای مساجد و هیئت مذهبی شهرستان دامغان در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، ضمن تأکید بر اینکه وحدت و همدلی مهم‏ترین مقوله در امر خدمت‏رسانی به مردم است، گفت: تا می‏توانیم باید از اختلافات و هواهای نفسانی دوری و با اتحاد و همدلی جهت اجرای فعالیت های فرهنگی برنامه‏ریزی کنیم.

وی در ادامه یادآور شد، در این برهه از زمان دشمن درصدد است تا میان متولیان فرهنگی و بچه مسجدی‏ها به هر شکل ممکن فاصله ایجاد کند و از این فاصله گرفتن‏ها نهایت استفاده را ببرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: متولیان مساجد و هیئات مذهبی که خدمت‏گزار خاندان اهل بیت (ع) هستند، نباید به این اختلافات سلیقه ای دامن بزنند و با مشورت و اتحاد و همدلی اهداف ائمه اطهار را محقق سازند.

تقوی ضمن تأکید بر اینکه امروز مقوله فرهنگ در تمام ابعاد باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، گفت: این مهم وظیفه متولیان مساجد و هیئات مذهبی و خصوصا مبلغان دینی را دوچندان می‌کند.

وی نگاه و باور جوانان به اصول و ارزش‏های اسلامی و اخلاقی را مثال‏زدنی عنوان کرد و افزود: این مهم در سایه تلاش متولیان امر فرهنگ باید پررنگ‏تر شود.

250 هیئت مذهبی و 150 باب مسجد در سطح شهرستان دامغان فعالیت می‏کنند.

انتهای پیام/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول