اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 3 میلیارد تومان اعتبار صورت می‌گیرد

آغاز عملیات اجرایی تعاونی تولیدی قارچ فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس از آغاز عملیات اجرایی فاز دو شرکت تعاونی تولیدی قارچ این شهرستان در هفته تعاون با اعتبار 3 میلیارد تومان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی تعاونی تولیدی قارچ فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حسن سروری پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته تعاون در این شهرستان اظهار کرد: فعالیت بخش تعاون در کنار بخش دولتی و خصوصی سبب ایجاد اشتغال و همچنین افزایش سطح تولیدات داخلی شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی فاز دو تعاونی تولیدی قارچ هدیه کوهستان شهرستان فردوس در هفته تعاون خبر داد و گفت: فاز دو این تعاونی با اعتبار 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی اجرا  شده و با بهره‌برداری از آن برای 30 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس اجرای تخفیف حق بیمه سهم کارفرما برای اعضای شاغل در تعاونی‌ به میزان 20 درصد بر اساس سیاست‌های بخش تعاونی را در افزایش فعالیت تعاونی‌ها ضروری و تاثیرگذار دانست.

سروری وجود اسناد بالادستی، برنامه پنجم توسعه، سند چشم‌انداز، سیاست‌های اصل 44، وجود بانک تخصصی و تشکیل شرکت بیمه تعاون را از قابلیت‌ها و ویژگی‌های بخش تعاون برشمرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس از برگزاری نشست مشترک مدیران بخش تعاون با مدیران اقتصادی بخش دولتی در هفته تعاون خبر داد و گفت: این نشست به منظور هم‌اندیشی در قالب یک کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

سروری افزود: در هفته تعاون از هیئت مدیره موفق، تعاونی، بازرس، مدیرعامل، عضو و چهار تعاونی برتر شهرستان فردوس با اهدای هدایایی تجلیل می‌شود.

وی تصریح کرد: دیدار جمعی از تعاونگران با امام جمعه و فرماندار، افتتاح شرکت تعاونی فراگیر ملی، همایش پیاده‌روی عمومی، برگزاری مسابقه تعاون، تهیه ویژه‌نامه تعاون، برپایی مسابقه نقاشی و نشست تعاون‌گران با مدیران مربوطه از جمله برنامه‌های اجرایی شهرستان فردوس در هفته تعاون است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول