اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

‌280 پروژه با اعتبار 387 میلیارد تومان در ‌فردوس اجرا شد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: ‌در طول دولت نهم و دهم بیش از 280 پروژه با اعتبار 387 میلیارد تومان در شهرستان فردوس اجرا شد.

‌280 پروژه با اعتبار 387 میلیارد تومان در ‌فردوس اجرا شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال پنج‌شنبه‌ شب در مراسم شورای اداری شهرستان فردوس اظهار کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی نه تنها به مردم ایران اسلامی است بلکه همه مستضعفان جهان نیز از خدمات انقلاب اسلامی ایران برخوردار می‌شوند.

وی برشمردن خدمات دولت را کاری بس دشوار دانست و افزود: به درستی که خدمات ارائه شده از سوی دولت نهم و دهم خدمات رویایی و بی‌نظیر است.

فرماندار فردوس تصریح کرد: در طول دولت نهم و دهم بیش از 280 پروژه با اعتبار 387 میلیارد تومان در شهرستان فردوس اجرا شده که اگر به طور متوسط نیز حساب کنیم هر 9 روز یک پروژه یک‌میلیارد و 300 میلیون تومانی در این شهرستان اجرا شده است.

اقبال اجرای طرح فاضلاب فردوس و اسلامیه، پژوهشکده انار، احداث دو سالن ورزشی مجموعه انقلاب، سه جایگاه CNG، راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی و پیراپزشکی را از جمله پروژه‌های اجرایی در شهرستان فردوس برشمرد.

*اختصاص یک ‌میلیارد ریال اعتبار به مجموعه ورزشی کارگران

فرماندار فردوس از اختصاص مبلغ یک‌ میلیارد ریال اعتبار به مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این مجموعه در سال جاری آغاز می‌شود.

اقبال افزود: سفر چهارم هیئت دولت به شهرستان فردوس 24 مصوبه داشت که تاکنون تنها 33 درصد آن محقق شده و امید است بقیه مصوبات نیز به نتیجه برسد.

در این مراسم از زحمات عباس اقبال تقدیر و محمدرضا رجبی‌مقدم به عنوان فرماندار جدید شهرستان فردوس منصوب شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول