اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

سخنان رهبری در اجلاس آبروی باقیمانده آمریکا را برد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: سخنان مقام معظم رهبری در جمع کشورهای جنبش عدم تعهد باقیمانده آبروی آمریکا را ریخت.

سخنان رهبری در اجلاس آبروی باقیمانده آمریکا را برد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردوس اظهار کرد: اقتدار ایران اسلامی در میزبانی از 120 کشور جنبش عدم تعهد بار دیگر به رخ جهانیان کشیده شد.

وی با اشاره به تهدیدها و توطئه‌های آمریکا برای جلوگیری از حضور کشورهای عضو جنبش در این اجلاس افزود: حضور سران نشان داد که کشورهای عضو جنبش فرصتی به زیاده‌خواهی‌های آمریکا نمی‌دهند.

*اتاق فرمان جهان به دیکتاتوری چند کشور غربی نباید اداره شود

امام جمعه فردوس تصریح کرد: امید است تا در دوران ریاست ایران بر اجلاس جنبش عدم تعهد با هماهنگی و همدلی کشورهای عضو، قدرت پوشالی غرب عقب زده شود و با استفاده از امکانات این کشورها که بیش از دو سوم اعضای جامعه بین‌الملل هستند ساختار جدیدی به وجود آید.

بابایی ماهانی‌نژاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این اجلاس یادآور شد: نباید اتاق فرمان جهان به دیکتاتوری چند کشور غربی اداره شود بلکه اسلام باید همه جهان را فرا بگیرد و کشورهای اسلامی با حاکمیت اسلامی اداره شود.

امام جمعه فردوس گفت: جوانان ایران اسلامی نقش موثری در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارند.

وی افزود: جوانان نباید انتظار استخدام در دستگاه‌های دولتی را داشته باشند بلکه باید با استفاده از ذهن خلاق و استعداد خود به کار مولد مشغول شوند.

بابایی ماهانی‌نژاد خطاب به جوانان تصریح کرد: کارگری و کشاورزی عیب نیست چرا که بوسه زدن پیامبر (ص) بر دست کارگر نشان از اهمیت کار کارگر دارد و از طرفی شغل بیشتر پیامبران ما نیز کشاورزی بوده است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول