اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته تعاون

34 طرح تعاونی در خوزستان بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از افتتاح و بهره‌برداری 34 طرح تعاونی در هفته تعاون در سطح استان خبر داد.

34 طرح تعاونی در خوزستان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سید خلف موسوی اظهار داشت: در دومین روز از هفته تعاون و همزمان با سراسر کشور، این تعداد طرح تعاونی، تولیدی و خدماتی در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عمده طرح‌ها را در بخش مسکن با 23 طرح و پس از آن بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و چند منظوره با 11 طرح برشمرد و گفت: برای این طرح‌ها که در شهرستان‌های اهواز، آبادان، شوش دانیال، باغملک و دزفول واقع شده‌اند بیش از 581 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

موسوی میزان تسهیلات استفاده شده برای 34 طرح تعاونی را 523 میلیارد و 715 میلیون و 190 هزار ریال اعلام کرد و افزود: این طرح‌های تولیدی و خدماتی 3 هزار و 686 عضو دارند و برای 232 نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: از 34 طرح افتتاحی، 23 طرح در قالب تعاونی مسکن مهر هستند که در 14 شهریور ماه یک هزار و 686 واحد مسکونی در شهرستان آبادان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه به برگزاری همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر استان اشاره کرد و گفت: این همایش قرار است با حضور مسئولان استان و یکی از مسئولان وزارت متبوع در آخرین روز هفته تعاون برگزار و در آن 14 شرکت تعاونی برتر استان معرفی و از مدیران آن قدردانی شود.

هفته تعاون از 13 تا 19 شهریور است. دوشنبه 13 شهریور ماه روز تعاون، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سه‌شنبه 14 شهریور روز تعاون و اشتغال و کارآفرینی، چهارشنبه 15 شهریور روز تعاون، فقرزدایی و عدالت اجتماعی، پنجشنبه 16 شهریور روز تعاون، اصل 44 و رویکردهای نوین، جمعه 17 شهریور روز تعاون، معنویت و میثاق با ولایت، شنبه 18 شهریور روز تعاون، توسعه صادرات و یکشنبه 19 شهریور روز تعاون، و الگوسازی اسلامی ایرانی و پیشرفت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول