اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی:

ترویج تعاون محور ایجاد تحرک در چرخه اقتصاد کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: توسعه و ترویج تعاون محور ایجاد تحرک در چرخه اقتصادی کشور است.

ترویج تعاون محور ایجاد تحرک در چرخه اقتصاد کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی علی اکبر لبافی اظهار داشت: در هفته تعاون بنا داریم تعاون‌گران برتر را معرفی و از آنان تجلیل کنیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی در ادامه افزود: سال جاری از سوی مجامع بین‌المللی به عنوان سال بین‌المللی تعاون نامگذاری شده و ما اعتقاد راسخ داریم که توسعه و تقویت تعاونی‌ها می‌تواند سبب ایجاد تحرک و پویایی در چرخه اقتصاد کشور شود.

لبافی همچنین عنوان کرد: در برنامه چهارم توسعه معادل 2 میلیارد تومان تسهیلات در بحث اشتغال کشور هزینه شد که تنها 2 درصد به بخش تعاون استان اختصاص یافت اما در سال جاری ما در استان خراسان رضوی به دنبال توسعه و تقویت تعاونی‌ها و اختصاص و جذب هرچه بیشتر تسهیلات در بخش تعاون هستیم و تعاونی‌های دانش‌بنیان و مادر ـ تخصصی را در اولویت قرار می‌دهیم.

وی با تأکید بر لزوم فعال شدن تعاونی‌های غیر فعال اظهار کرد: در حال حاضر قریب به 10 هزار و 300 تعاونی در استان به ثبت رسیده که تعدادی از آنان غیر فعال است و امیدواریم با همسویی و هماهنگی اعضاء و مدیران آنها مشکلات موجود رفع شود و فعالیت مؤثر و ثمربخش تعاونی‌ها از سر گرفته شود.

لبافی همچنین با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی بین تعاون‌گران در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ویژه این ایام گفت: محور برنامه‌ها باید فرمایش رهبر معظم انقلاب در رابطه با نامگذاری سال جاری به‌عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد و این موضوع سرلوحه تدوین برنامه‌های این ایام قرار گیرد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول