اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دامپزشکی نرماشیر:

دامپزشکی نرماشیر با کمبود نیرو و امکانات مواجه است

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه دامپزشکی نرماشیر گفت: کمبود نیرو و امکانات یکی از دغدغه‌های شبکه دامپزشکی این شهرستان است که آن را با برنامه‌ریزی صحیح و افزایش راندمان کاری جبران می‌کنیم.

دامپزشکی نرماشیر با کمبود نیرو و امکانات مواجه است

عباس سرحدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: شبکه دامپزشکی باید نیروی لازم و امکانات کافی را به عنوان ابزارهای لازم در اختیار داشته باشد تا بتواند وظیفه خود را انجام دهد.

وی عنوان کرد: کمبود نیرو و امکانات یکی از دغدغه‌هایی است که شبکه دامپزشکی نرماشیر را رنج می‌دهد و برخلاف حمایت‌های خوب برنامه‌ریزان و مدیران در این زمینه هنوز کار زیادی را می‌طلبد.

سرحدی افزود: با توجه به حساسیت و گستردگی وظایف دامپزشکی که تأثیر مستقیم در سلامت انسان‌ها و جامعه دارد، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که هیچ‌گونه خللی در انجام این مسئولیت‌های خطیر پیش نیاید در غیر این صورت می‌تواند، اثرات سوء آن را در قالب بروز بیماری‌های مشترک و دامی و تهدید سلامت انسان‌ها مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: از آن جا که هرگونه خلل در انجام وظایف شبکه دامپزشکی ممکن است، ضایعه جبران‌ناپذیری در سطح جامعه انسانی ایجاد کند، هیچ‌گونه توقف در ارائه خدمات دامپزشکی قابل قبول نیست.

سرحدی بیان داشت: شبکه دامپزشکی نرماشیر سعی کرده است با برنامه‌ریزی صحیح و افزایش راندمان کاری کمبودها را جبران کند تا هیچ‌گونه خللی در مسیر ارائه خدمات در دورترین روستاها و محل‌های پرورش دام یا مرکز عرضه فرآورده خام دامی ایجاد نشود.

سرحدی افزود: مردم می‌توانند با همکاری خوب خود یاریگر شبکه دامپزشکی در ارائه خدمات باشند و با رعایت اصول و نکات بهداشتی نقش کلیدی ایفا کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول