اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان خبر داد

حضور اداره کل دامپزشکی با 11 آیتم در نمایشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان زنجان از حضور اداره کل دامپزشکی استان با 11 آیتم تعریف شده در نمایشگاه هفته گرامیداشت دولت زنجان خبر داد.

حضور اداره کل دامپزشکی  با 11 آیتم در نمایشگاه زنجان

محمدرشید کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان صدور مجوز تاسیس و بهره‌برداری کشتارگاه دام زنجان مروارید را از جمله دستاوردهای دولت در این حوزه خبر داد.

وی ساماندهی و تعطیلی کشتارگاه‌های سنتی دام و تجمیع آنها در کشتارگاه‌ صنعتی را از نتایج راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی زنجان اعلام کرد و افزود: راه‌اندازی این کشتارگاه به خنک کردن لاشه‌ها به مدت 24 ساعت کمک می‌کند.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان خنک‌کردن یا پیش سردکن را یکی از راه‌های جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام اعلام کرد.

وی از صدور مجوز تاسیس و بهره‌برداری از واحدهای بسته‌بندی گوشت قرمز و سفید در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای ارتقای بهداشت عمومی و هویت دادن به محصولات پروتئینی استان انجام داده شده است.

کرمی از طرح ریشه‌کنی طاعون گاوی در سطح استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: این بیماری در استان زنجان ریشه‌کن شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از واحد صادراتی بسته‌بندی پای مرغ در زنجان تاکید کرد: مجتمع غذایی کند و با هدف بسته‌بندی صادرات پای مرغ و فرهنگ‌سازی برای استفاده از آلایش خوراکی و شناسنامه‌دار کردن محصولات استان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول