اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

اقتصاد مقاومتی سبب شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی موجود می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: ارائه طرح اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابتکاری است که علاوه بر انقباضی نبودن سبب شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های اقتصادی موجود می‌شود.

اقتصاد مقاومتی سبب شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی موجود می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در ادامه همایش جهاد علمی برای تحقق بانکداری اسلامی اظهار کرد: بانکداری به عنوان تکنیکی برای ساماندهی امور پولی و مالی است و در این ارتباط ایران با داشتن مراودات مالی گسترده با دنیا نیازمند فعالیت در این چارچوب است.

وی خاطرنشان کرد: در حکومتی که داعیه‌دار توسعه فرهنگ ناب اسلامی است باید تمام اقدامات از جمله فعالیت‌های مالی منطبق با موازین اسلامی باشد.

استاندار خراسان‌رضوی به شرایط اقتصاد در جهان امروز اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی که اقتصاددانان برای رهایی از اوضاع نابسامان نظام مالی به اقتصاد ریاضتی روی آورده‌اند باید برای تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی نه تنها برای داخل کشور بلکه برای اندیشمندان دنیا تلاش کرد.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: ارائه طرح اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابتکاری است که علاوه بر انقباضی نبودن سبب شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های اقتصادی موجود می‌شود.

وی تاکید کرد: برای توسعه بانکداری اسلامی که بسترساز اقتصاد مقاومتی است باید بیش از پیش تلاش کرد.

صلاحی آسیب‌شناسی و رفع نقاط ضعف برنامه‌های اقتصادی، ارائه راهکارهایی برای افزایش تولید و توجه به تولیدات خُرد و خانگی را از جمله مواردی که در اقتصاد مقاومتی به آن پرداخته می‌شود، دانست.

استاندار خراسان‌رضوی به شرایط کشور در دوران دفاع مقدس و امروز اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس مجاهدت ملت ایران برای دفاع از کشور و امروز در راه توسعه اقتصادی است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول