اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر:

دستگاه‌های اجرایی خرمشهر پروژه مهر را همراهی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: دستگاه‌های مختلف اجرایی با تعامل مضاعف می‌توانند این اداره را در رسیدن به اهداف متعالی آموزشی و تربیتی به‌ویژه تحقق پروژه مهر همراهی کنند.

دستگاه‌های اجرایی خرمشهر پروژه مهر را همراهی کنند

کاظم حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه مهر در استان‌ها و مناطق تابع، ایجاد تحولی نوین در نگرش است.

وی افزود: بر این اساس باید فضای مدارس آماده ورود دانش‌آموزان شود تا با ایجاد انگیزه‌ای نو و جدید بتوان فعالیت‌های در دستور کار مدارس و اداره آموزش و پرورش را مورد حمایت قرار داد و دانش‌آموز برای ورود به مدرسه لحظه‌شماری کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر خاطرنشان کرد: بر مدیران مدارس است که به‌منظور شاداب‌‌سازی مدارس اقدامات مؤثری در زمینه‌های مختلف صورت دهند تا نقش و خاطره این روز به یادماندنی در اذهان آنان به‌عنوان یک خاطره باقی بماند.

وی با بیان اهم اهداف اجرایی پروژه مهر مدارس گفت: این ستاد به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی تمام فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس بر اساس پنج محور سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تأیید صلاحیت، نظارت و ارزیابی تشکیل می‌شود.

حیاتی اضافه کرد: دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان با تعامل مضاعف می‌توانند این اداره را در رسیدن به اهداف متعالی آموزشی و تربیتی بیش از پیش یاری رسانند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نیز در این راستا نقش بسیار تأثیرگذاری دارد، افزود: شهرداری خرمشهر با نظافت محیط شهر در فصل بازگشایی مدارس می‌تواند محیطی مناسب و دلچسب را برای سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان فراهم کند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول