اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نخستین جشنواره عکس زندگی شهری در زاهدان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره عکس زندگی شهری با هدف نمایش مشارکت‌های مردمی در صحنه‌های مختلف در زاهدان برگزار شد.

نخستین جشنواره عکس زندگی شهری در زاهدان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، امروز نخستین نمایشگاه جشنواره عکس زندگی شهری در قالب 100 قطعه عکس توسط شهرداری زاهدان در محل نگارخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. 

این نمایشگاه با هدف نمایش مشارکت‌های مردمی در صحنه‌های مختلف و نشان‌دادن ارتباط و نزدیکی بیشتر اقشار مختلف مردم در موضوعات فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی شهر و شهروندی برپا شد.

در حال حاضر نزدیک به یک‌هزار قطعه عکس به شهرداری زاهدان ارسال شده که 70 قطعه عکس در محل نگارخانه کانون پرورش فکری کودکان واقع در خیابان آزادی زاهدان در معرض نمایش قرار گرفته است.

این نمایشگاه از امروز تا 17 شهریور ماه جاری دایر است و علاقمندان حدود یک‌هزار قطعه عکس را از 25 تیر ماه تا دهم مرداد ماه به دبیرخانه جشنواره عکس شهری ارسال کرده‌اند که فقط 10 نفر به عنوان برتر انتخاب می‌شوند.

عکس‌هایی که در معرض نمایش قرار داده شده توسط داوران اهل فن انتخاب و پس از اتمام نمایشگاه، نفرات نخست تا سوم و هفت نفر برگزیده نیز انتخاب خواهند شد.

داوران این جشنواره نیز اساتید دانشگاه هنر هستند و علاقمندان می‌توانند صبح و عصر در تاریخ‌های یاد شده از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول