اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

رکود و ضعف مسکن مهر شایسته نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: رکود و ضعف مسکن مهر در شأن دولت و مسئولان نیست و ضرورت دارد مشکلات پیش آمده در این زمینه برطرف شود.

رکود و ضعف مسکن مهر شایسته نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان گرمی اظهار داشت: با شرایطی که در کشورمان حاکم است و امیدواری ایجاد شده برای خانه‌دار شدن افراد فاقد خانه امیدواریم با حل مشکلات پیش رو مسکن مهر به سرانجام مطلوبی برسد.

وی با یادآوری اینکه مشکلات پیش روی تعاونی‌ها و متقاضیان مسکن مهر ضروری به نظر می‌رسد، تصریح کرد: نباید اسباب نارضایتی را در بین تعاونی‌ها و متقاضیان به وجود آوریم چراکه بسیاری از خانواده‌ها امیدوار هستند تا با تکمیل واحدها بتوانند در منازل و واحدهای مسکونی خود سکونت کنند.

موسوی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما در حد توان و بضاعت خود از طریق مجلس شورای اسلامی سعی می‌کنیم مشکلات ریشه‌ای و اساسی واحدهای مسکونی مهر را در قالب‌های مختلف برطرف کنیم و بنده چند بار در نشست و دیداری که با وزیر راه و شهرسازی داشتم مشکلات و نارسایی‌های پیش روی این حوزه را مطرح کردم.

این مسئول با اعلام اینکه مسکن مهر از بهترین کارنامه‌های دولت خدمتگزار است، اضافه کرد: اگر این پروژه‌ها به ثمر بنشیند ما قادر هستیم برخی ضعف‌ها و نقص‌ها را نیز برطرف کنیم و یک امیدواری واقعی را در دل مردم به وجود آوریم.

همت دولت در رفع محرومیت روستاییان قابل تقدیر است

به گزارش فارس، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی همچنین در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی در گرمی بیان کرد: خدمت‌رسانی به روستاییان در نهایت تواضع و صداقت نشان از همت و تلاش و پشتکار مدیران اجرایی است که می‌خواهند در مناطق روستایی بهترین و شایسته‌ترین خدمات را از خود به یادگار بگذارند.

موسوی با بیان اینکه دهیاری‌ها و شوراهای روستا در پیشبرد این هدف نقش اساسی و محوری را دارند، ادامه داد: ‌روند عمران و آبادانی جای جای کشور با جدیت و پشتکار دولتمردان ادامه دارد.

وی یادآور شد: با توجه به سال پایانی خدمت دولت و همچنین شوراها باید به نحوی حرکت کرد تا ذائقه مردم از خدمات و کارهای عمرانی انجام شده هم از طرف دولت و هم شوراها به یادماندنی باشد.

موسوی گفت:‌ با وجود برخی نواقص مشهود کارهای عمرانی و خدماتی بزرگی در کشور و استان اردبیل در حال انجام است که امیدواریم همچنان این روحیه پرکاری حفظ شود.

وی همسویی دهیاران و شوراها را در جذب اعتبارات و کمک‌های واقعی یادآور شد و افزود: همه ما امروز در سنگر خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم هستیم و شایسته است شایسته‌ترین تدبیرها نیز در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول